امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

پخش داستانی «یک لحظه دیرتر» از شبکه دو

مشاهده ۳۰۳
۱۴۰۱/۰۹/۱۶- ۱۱:۵۹

چهارشنبه ۱۶ آذرماه ساعت ۲۱:۱۵ قسمت «بی بی» از مجموعه داستانی «یک لحظه دیرتر» به جای سریال «جزر و مد» از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی،

این سریال به کارگردانی راما قویدل یک مجموعه اپیزودیک با درونمایه اجتماعی، اخلاقی در بستر دینی است و در هر قسمت مضمون و پیامی  اخلاقی  مورد توجه قرار می‌گیرد که در شب شهادت حضرت فاطمه (س) یک قسمت از این مجموعه به نام «بی بی» روانه آنتن خواهد شد.

در خلاصه داستان «بی بی» آمده: بی بی مشتاق سفر است اما بیماریش وخیم می‌شود. ذهن پسرش درگیر این مساله است و می‌خواهد راه حلی پیدا کند تا مادرش به آرزویش برسد...

روح‌الله کمانی، ملیحه نیکجومند، روح‌ا... مهرابی، فرامرز روشنایی، محمد حاج‌حسین، مهرآسا صمدی، سروش صحت و ... به ایفای نقش می‌پردازند.

«یک لحظه دیرتر» محصول گروه فیلم و سریال شبکه دو سیماست. امیرعباس کنی تهیه‌کنندگی این کار را برعهده دارد و فیلمنامه این کار توسط گروهی متشکل از؛ حامد افضلی، خسرو نجدی، مهدی کیا، فدیا نورایان و پیمان عباس تشکیل شده است.

برخی از عوامل دیگر این کار عبارتند از:مدیر فیلمبرداری: آرش خلاق دوست‌، مدیر تولید: علی محمودی،مدیر صدابرداری: سعید بجنورد،مجری طرح: امیرعباس کنی،طراح صحنه و لباس: کامیاب امیرآیشابی،‌طراح گریم: سهند ترابی.
بازپخش این داستانی روز بعد ساعت ۳۰ دقیقه بامداد، ۹:۴۵ و ۱۶:۱۵ خواهد بود.

امتیاز شما