امروز پنج شنبه  ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
«مع المراسلین» از شبکه الکوثر؛
«مع المراسلین» از شبکه الکوثر؛

تظاهرات گسترده مردم بحرین همزمان با سفر رئیس رژیم صهیونیستی به این کشور

مشاهده ۲۵۸
۱۴۰۱/۰۹/۱۶- ۱۲:۲۱
تعداد بازدید:258

سفر رئیس رژیم صهیونیستی به کشور بحرین و شکل گیری تظاهرات و اعتراضات گسترده توسط مردم، موضوع برنامه «مع المراسلین» از شبکه الکوثر است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مردم بحرین با حضور در خیابان‌ها ، سفر«اسحاق هرتزوگ» رئیس رژیم صهیونیستی به بحرین را محکوم و تاکید کردند رژیم‌های عادی‌سازی عربی با وجود تلاش های مستمر برای برقراری روابط با رژیم جنایتکار صهیونیستی، نمی توانند آن را به رژیمی عادی و طبیعی در منطقه تبدیل کنند.

در گزارشی که «صالح المصری» خبرنگار شبکه جهانی الکوثر برای برنامه «با خبرنگاران» از فلسطین اشغالی ارسال کرد، افزود: این سفر همزمان با تشدید تنش بی سابقه در سرزمین‌های فلسطینی توسط دولت راستگرای افراطی صهیونیستی با اعدام ها، یورش و شهرک سازی روزانه انجام شد. همچنین «احمد خریس» از رهبران جبهه مردمی فلسطین به خبرنگار الکوثر گفت: این سفر تحریک آمیز رئیس رژیم صهیونیستی به بحرین در چارچوب اقدامات رژیم بحرین برای عادی سازی و خیانت به احساسات میلیون‌ها عرب و مسلمان صورت می‌گیرد و این درحالی است که دولت جنایتکار و فاشیسم راست افراطی رژیم صهیونیستی به اقدامات خود از جمله اعدام شهدا و مردم ما در کرانه باختری و قدس ادامه می دهد. مردم فلسطین تظاهرات مردمی را که در رد سفر عادی سازی مسئول رژیم صهیونیستی به بحرین و امارات صورت گرفت دنبال می‌کنند و به مردم آزاده ای که برای تاکید بر حمایت خود از فلسطین و مسجد الاقصی و رد هرگونه عادی سازی با رژیم جنایتکار، تظاهرات کردند درود می فرستند. فلسطینی‌ها تاکید می‌کنند که اشغالگران از سفرهای عادی‌ سازی برای انجام جنایات بیشتر علیه مردم فلسطین استفاده می‌کنند، چرا که در عرض چند روز حدود 10 فلسطینی کشته شدند. بنابراین استقبال گرم از قاتلان صهیونیست در پایتخت‌های عادی‌سازی اعراب، چراغ سبزی به رژیم صهیونیستی برای ارتکاب جنایت علیه مردم بی دفاع فلسطین به شمار می رود. سران کشورهای عادی سازی هنوز از مردم خود که در تظاهرات گسترده در بحرین، بر رد عادی سازی با رژیم غاصب و حمایت از آرمان فلسطین تاکید کردند، دور و جدا هستند.برنامه «مع المراسلین» یا «با خبرنگاران» محصول گروه سیاسی شبکه الکوثر است.

امتیاز شما