امروز چهارشنبه  ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳

یکشنبه‌ها با "موج ورزش" در شبکه سهند

مشاهده ۷۸۴
۱۴۰۱/۰۹/۱۶- ۱۳:۳۲

" موج ورزش" عنوان یکی از برنامه‌های ورزشی سیمای استانی سهند است که هر یکشنبه از این شبکه تقدیم بینندگان استانی و علاقه مندان به ورزش در اقصی نقاط کشور می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، موج ورزش برنامه ای به تهیه کنندگی حسین وظیفه ساران است که با هدف بررسی ورزش استان در هفته گذشته به صورت زنده به روی آنتن می رود.

 قرار است در " موج ورزش " همه رشته‌های ورزشی استان و کشور زیر ذره بین ورزشکاران و کارشناسان ورزشی بررسی شود. در این برنامه آیتم های مختلفی چون رویدادهای رشته‌های ورزشی ، اتفاقات دنیای ورزش ، اخبار و تصمیمات جدید و دستاوردهای ورزشی بازبینی شده و تصاویری از رقابت های انجام شده در طول هفته پخش می‌شود.

همچنین دعوت از ورزشکاران برتر و خبرآفرین استان و پخش نظرات و پیشنهادات یا دردلهای آنها در برنامه، پخش آیتم های کوتاه آموزشی در خصوص انواع ورزش های همگانی با حضور کارشناسان مربوطه ، حضور مسئولین و کارشناسان ورزشی استانی و یا برقراری ارتباط تلفنی با آنها به منظور بررسی مسائل و مشکلات رشته‌های ورزشی استان و درخواست راهکارهای عملی در این خصوص بخش دیگری از آیتم های این برنامه شمرده می‌شود.   

بینندگان شبکه سهند می توانند موج ورزش را هر یکشنبه بعد از بخش خبری ساعت 23:00 به مدت 80 دقیقه به صورت زنده تماشا کنند.

در موج ورزش حسین وظیفه ساران تهیه کننده، علی دلکاری کارگردان، پیمان احمدی – فرزاد صبوری مجری ، ابراهیم محمدی – مسعود وطن خواه – صمد آقایی گروه تصویربردار ، سلیمانی نیا صدابردار و محمدرضا نیکمندان مونتور است.

امتیاز شما