امروز چهارشنبه  ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳

رونمایی از مجموعه مستند پرتره "مشاهیر قومس"

مشاهده ۳۵۴
۱۴۰۱/۰۹/۱۷- ۱۲:۵۴

در حاشیه برگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی استان سمنان از مجموعه مستند پرتره "مشاهیر قومس" تولیدی سیما ی مرکز سمنان رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در این جلسه که با حضور یاسر احمد وند معاون امور فرهنگی وزارت ارشاد، حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان، ریواده معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان و عبدالرضا دهرویه مدیر کل صدا و سیمای مرکز سمنان برگزار شد، حجت الاسلام والمسلمین مطیعی نماینده ولی فقیه در استان بر اجرایی کردن مصوبات شورای فرهنگ عمومی در استان تاکید کرد.

وی با اشاره به اینکه فرهنگ عمومی‌باید به طور کامل اجرایی و عملی شود، گفت: با همکاری دستگاه‌های اجرایی این اقدامات به طور جد پیگیری شود.

حجت الاسلام والمسلمین مطیعی تصریح کرد: با اجرایی شدن فرهنگ عمومی، جامعه به سمت و سوی درست هدایت می‌شود.

یاسر احمد وند معاون فرهنگی وزارت ارشاد هم در این نشست با بیان اینکه محتوای خوب باید در راستای تبیین فرهنگ عمومی تو لید شود افزود: با تولید محتوای خوب و اقناع مردم می توان مفاهیم را به طور درست به مخاطب رساند.
عبدالرضا دهرویه مدیر کل صدا و سیمای مرکز سمنان هم در رونمایی از مجموعه مستند پرتره "مشاهیر قومس" که در حاشیه این جلسه برگزار شد گفت: از دو سال گذشته طرح ساخت ۱۶ مستند تلویزیونی به منظور معرفی مفاخر استان سمنان کلید خورده است.

 وی با اشاره به تحقیقات گسترده صورت گرفته جهت آماده سازی مستند های مذکور افزود: با تهیه یک هزار و ۱۰۰ دقیقه مصاحبه و استفاده از سی بازیگر و ۱۳۵ روز تصویربرداری نهایتاً ۱۶ قسمت مستند ۴۰ دقیقه‌ای با نام مجموعه مستند پرتره "مشاهیر قومس" با موضوع معرفی تعدادی از مفاخر بزرگ استان تهیه شده است.

 

امتیاز شما