امروز شنبه  ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

توسعه کشاورزی با تعامل رسانه ملی و جهاد کشاورزی

مشاهده ۲۳۱
۱۴۰۱/۰۹/۱۹- ۱۰:۰۹

برزعلی، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان با حضور در صدا و سیمای استان در خصوص تعامل و همکاری بیشتربرای ترویج و آموزش کشاورزی و همچنین اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به موقع به جامعه هدف کشاورزی استان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مدیر کل صدا و سیمای استان در این جلسه با اشاره به اینکه گلستان استان کشاورزی است و توسعه استان در گرو بخش کشاورزی است افزود: به همین خاطر تلاش بر این است با همکاری سازمان جهاد کشاورزی طلاع رسانی بیشتر درباره این بخش صورت گیرد.

شکری نیا در ادامه  با مهم خواندن بحث آموزش در کشاورزی و اعلام آمادگی صداوسیمای مرکز گلستان برای تشویق و ارتقای این بخش اضافه کرد: برای افزایش تولید و بهره‌ وری در این حوزه باید دانش کشاورزان و تولیدکنندگان را بالا برد و لازمه این امر، آموزش همگانی و اطلاع رسانی روش‌های علمی تولید در زیر بخشهای مختلف کشاورزی، از طریق رسانه ملی است.

وی تصریح کرد: ساخت برنامه‌های مرتبط با بخش کشاورزی از اولویت های رسانه ملی است که با تعامل کشاورزی و شرکت های دانش بنیان این امر محقق شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان هم در این دیدار با اشاره به نقش و تاثیر رسانه در آموزش همگانی و تقدیر از همکاری صدا و سیمای گلستان گفت: با توجه به اینکه قابلیت های کشاورزی مزیت نسبی استان برای توسعه است رسانه ملی همچون گذشته برای توسعه این بخش و ایجاد امنیت غذایی ما را یاری کند.

برزعلی افزود: تعاملی بین سازمان ما و صداوسیمای مرکز استان وجود دارد و ما بدنبال این هستیم که هر روز این تعامل بیشتر و پررنگ تر گردد تا عواید آن نصیب بهره برداران بخش کشاورزی، بالاخص کشاورزان زحمتکش استان گردد.

وی در پایان با اشاره به ظرفیت ها و گستره وسیع مخاطب رسانه ملی گفت: صداوسیما به عنوان بزرگترین و فراگیرترین رسانه در کشورمی تواند با استفاده از ظرفیت خود در امر آموزش به جامعه مخاطب بخش کشاورزی بسیار موثر باشد.

 

تصاویر

امتیاز شما