امروز چهارشنبه  ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
با حکم رئیس سازمان صداوسیما؛
با حکم رئیس سازمان صداوسیما؛

علی عیسی زاده مدیرکل صداوسیمای مرکز مهاباد شد

مشاهده ۱۷۰۳
۱۴۰۱/۱۰/۱۴- ۱۹:۲۳
تعداد بازدید:1703

پیمان جبلی در حکمی، علی عیسی زاده را به عنوان مدیرکل جدید مرکز مهاباد منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، پیمان جبلی ماموریت های زیر را به عیسی زاده محول کرده است:

تلاش در مسیر عدالت رسانه ای با تدوین برش استانی سند تحول و فهرست ها و پیوست های مربوطه و تمهید جهش فکری و کیفی در تولید محتوای حرفه ای و مردمی، انجام تدابیر لازم برای هم افزایی حداکثری رسانه ملی با ظرفیت های فکری، فرهنگی، اجتماعی، علمی و مدیریتی منطقه و تعامل فعال با جبهه فرهنگی – اجتماعی انقلاب اسلامی، توجه ویژه به حوزه‌های مغفول عملیات رسانه ای اعم از روستاها، نخبگان و فرهیختگان، پشتیبانی رسانه ای از سبک زندگی ایرانی-اسلامی و انقلابی.
ظهر چهارشنبه چهاردهم دی نیز مراسم تکریم و معارفه مدیرکل صدا و سیمای مرکز مهاباد با حضور معاون امور استان‌های سازمان و مسئولین ارشد استانی برگزار شد. دراین مراسم که در مجتمع طلاییه سپاه مهاباد و با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری و مدیرکل صدا و سیمای استان آذربایجان غربی، امام جمعه، فرماندار، فرمانده سپاه و دیگر مسئولین شهرستان مهاباد برگزار شد، حسن عابدینی، علی عیسی زاده را به عنوان مدیرکل مرکز مهاباد معرفی نمود و با اهدای لوح سپاس، از تلاش های بهرام قوی بنیه در دوره 8 ساله مدیریت و بیش از یک دهه حضور در آن مرکز تشکر کرد. 

عیسی زاده متولد 1353و دارای مدرک تحصیلی کارشناس ارشد روابط بین الملل است. وی از سال 1377 وارد سازمان صداوسیما شده و پیش از این، قائم مقام صداوسیمای مرکز زنجان بوده و معاونت صدای آن مرکز، معاونت صدا، سرپرستی معاونت اداری-مالی و قائم مقامی صد وسیمای مرکز آذربایجان شرقی را نیز در کارنامه مدیریتی خود دارد.

مدیریت صدای مرکز و مسئولیت گروه رادیویی بسیج صدا و سیمای مرکز مهاباد گوشه ای از سوابق بومی اوست. مسئولیت کمیته‌های ارزیابی صدا، طرح و برنامه صدا، طرح و برنامه سیما، مدیریت گروه تلویزیونی بسیج صدا و سیما و جانشینی بسیج صدا و سیما در مرکز آذربایجان شرقی گوشه ای از سوابق فرهنگی و رسانه ای وی است.

 

امتیاز شما