امروز شنبه  ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
پیام تسلیت رئیس رسانه ملی در پی درگذشت شهروز ملک آرایی؛
پیام تسلیت رئیس رسانه ملی در پی درگذشت شهروز ملک آرایی؛

صداپیشه‌ای با صدایی ماندگار

مشاهده ۸۵۷
۱۴۰۱/۱۰/۳۰- ۱۴:۲۷
تعداد بازدید:857

در پی درگذشت شهروز ملک آرایی، صداپیشه و هنرمند توانای کشورمان، دکتر پیمان جبلی، رئیس صداوسیما در پیامی فقدان وی را تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، متن پیام بدین شرح است؛

«انالله و اناالیه راجعون

درگذشت صداپیشه توانا و خاطره‌ساز، شهروز ملک‌آرایی را تسلیت می‌گویم. این هنرمند توانای ملایری با صدای خاص خود، سال‌ها روحی تازه بر نقش‌های مختلف فیلم‌ها، سریال‌ها و انیمیشن‌ها دمید و آنها را ایرانی و بومی‌کرد. بینندگان حتماً صدای او را در نقش‌هایی مانند پدر اوشین در سریال سال‌های دور از خانه، آقای ووپی در انیمیشن تنسی‌تاکسیدو جان کوچولو در انیمیشن رابین‌هود به یاد دارند و بازی درخشانش در نقش قیس بن سعد در سریال امام‌ علی(ع)، همچنان تحسین برانگیز است. فقدان این هنرمند را به جامعه صداپیشگی و هنر دوبله و همین طور خانواده و دوستان تسلیت گفته و از ایزد منان برای آن عزیز سفر کرده، رحمت واسعه الهی مسئلت می‌کنم.

پیمان جبلی

رئیس سازمان صداوسیما»

شهروز ملک آرایی، هنرمند پیشکسوت و صداپیشه توانا شامگاه ۲۹ دی بر اثر بیماری ریوی در بیمارستان بهمن، در سن ۸۱ سالگی دارفانی را وداع گفت. مرحوم ملک آرایی سالها با صداپیشگی نقش های مختلف در فیلم ها و سریال های مختلف مانند ناوارو، سال های دور از خانه، ماجراهای گالیور، جومونگ، قصه‌های جزیره و ... و بازی در سریال هایی مثل امام علی و فیلم سردار جنگل و... صدا و تصویری ماندگار از خود به جای گذاشت.

 

امتیاز شما