امروز پنج شنبه  ۹ فروردين ۱۴۰۳
دهه فجر
دهه فجر

تولید و پخش ۷۰ برنامه در دهه فجر در صداوسیمای گلستان

مشاهده ۲۱۵
۱۴۰۱/۱۱/۰۹- ۰۸:۴۰
تعداد بازدید:215

مدیرکل صداوسیمای مرکز گلستان از تولید و پخش ۷۰ برنامه متنوع با ‌موضوعات مختلف در دهه فجر امسال خبر داد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، شکری‌نیا در ستاد عالی دهه فجر گلستان اظهار کرد: در دهه مبارک فجر امسال در صداوسیمای مرکز، ۷۰ برنامه اختصاصی و جدید تهیه، تولید و پخش خواهد شد.

وی ادامه داد: جشن ۴۴ عنوان برنامه ویژه‌ای است که طی ۱۲ روز به صورت زنده از سیما و صدای استان پخش خواهد شد.

مدیرکل صداو‌سیمای مرکز گلستان خاطرنشان کرد: برنامه‌های صبحگاهی، عصرگاهی و شامگاهی صداوسیمای گلستان به صورت کامل به موضوعات دهه مبارک فجر و جشن‌های مردمی اختصاص خواهد یافت.

شکری‌نیا گفت: همچنین برنامه تولیدی و تبیینی «شناخت» با رویکرد جهاد تبیین در این ایام به روی آنتن خواهد رفت.

وی اضافه کرد: حداقل ۳۰۰ برنامه در استان وجود دارد که قابلیت پوشش رسانه‌ای گسترده دارد که ما با تمام توان وارد این عرصه خواهیم شد.

مدیرکل صداوسیمای مرکز گلستان تاکید کرد: امسال براساس برنامه ریزی صداوسیما، جشن‌های بزرگ مردمی در کارخانجات و بخش خصوصی به مناسبت دهه مبارک فجر را به صورت کامل و حتی زنده در سطوح استانی و ملی پوشش خواهد داد.

شکری‌نیا بیان کرد: صداوسیما متعلق به مردم است و نگاه مردمی رسانه ملی بسیار مهم است و ما تمام توان خود را برای پوشش جامع اتفاقات بزرگ انقلاب اسلامی‌به عرصه عمل خواهیم آورد.

وی در پایان گفت: دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی در همه بخش ها تا حد امکان در این ایام تبیین و تشریح خواهد شد و نگاه مردم محورانه مورد اهتمام جدی است.

تصاویر

امتیاز شما