امروز جمعه  ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
«استودیو بیروت» در شبکه العالم بررسی می‌کند؛
«استودیو بیروت» در شبکه العالم بررسی می‌کند؛

دخالت آمریکا در دستگاه قضایی لبنان

مشاهده ۵۹۰
۱۴۰۱/۱۱/۱۳- ۱۵:۴۲
تعداد بازدید:590

مداخله مستقیم آمریکا در پرونده انفجار بندر بیروت که از سال های گذشته تا به امروز ادامه دارد در برنامه «استودیو بیروت» شبکه العالم واکاوی می‌شود

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، رسیدگی به پرونده انفجاربندر بیروت و تحقیق درباره آن که از سال‌های گذشته آغاز شده؛ تحت مداخله مستقیم طرف‌های خارجی و بین المللی قرار گرفته و به دلیل مانع‌تراشی‌ها و مداخلات، هنوز ابعاد پنهان این انفجار روشن نشده است.
برنامه «استودیو بیروت» با دعوت از غسان سعود، تحلیلگر سیاسی، به تشریح این موضوع خواهد پرداخت. در این باره به نقل از منابع لبنانی بیان خواهد شد؛ دادستان کل لبنان "غسان عویدات" دستور روز گذشته «طارق البیطار» بازپرس پرونده انفجار بندر بیروت در خصوص دستگیری چند مقام لبنانی به اتهام دست داشتن در انفجار بندر بیروت را لغو کرده و تمام بازداشت‌شدگان را آزاد کرده است.
اهداف آمریکا از این مداخلات در شرایط نابسامان لبنان که دچار انشقاق سیاسی و فرسایش اقتصادی و مالی است، تشریح وضعیت قوه قضاییه لبنان در گل و لای سیاسی و چشم انداز آینده این پرونده از مباحثی است که غسان عویدات در این برنامه به بررسی آن خواهد پرداخت. «استودیو بیروت» تولید دفتر شبکه العالم در بیروت با اجرای حنان ضیاء، جمعه 14 بهمن ماه ساعت 21 به وقت تهران به روی آنتن شبکه العالم خواهد رفت.

امتیاز شما