امروز پنج شنبه  ۹ فروردين ۱۴۰۳

رادیو آفتاب و باز باران

مشاهده ۶۶۵
۱۴۰۱/۱۱/۱۳- ۱۵:۵۸

صدای شبکه آفتاب در ایام الله دهه مبارک فجر و در آستانه چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، با تهیه و پخش ویژه برنامه‌های مختلف با هدف ایجاد شور و نشاط ملّی، دستاوردهای انقلاب اسلامی و فداکاری‌های مردم استان مرکزی در این عرصه را به سمع و نظر مخاطبان ارجمند خود میرساند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، صدای شبکه آفتاب در دهه فجر امسال، با تهیه و پخش ویژه برنامه زنده ی رادیویی«باز باران» به تهیه کنندگی بهنام مشهدی با محوریت امید آفرینی و افزایش نشاط اجتماعی، تقویت و انسجام ملّی، برجسته سازی دستاوردهای انقلاب اسلامی در طول چهار دهه گذشته در شهرستان‌های مختلف استان مرکزی و...  با بخش هایی از قبیل: آرم، سرود و موسیقی بیکلام و باکلام، گزارش، اجرای نمایش، کلام مجری، داستان انقلاب، تلفن و پیامک، معرفی دستاوردهای هر شهرستان، بیان خاطرات انقلاب اسلامی و... از روز سه شنبه 11 بهمن لغایت شنبه 22 بهمن ماه 1401  مصادف با سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، هر شب از ساعت 20 به مدت 60 دقیقه، همراه شنوندگان ارجمند خود در رادیو آفتاب خواهد بود.

این ویژه برنامه رادیویی، با اجرای: شهرام ترکمانی، بازیگری: سیّد محمد محمدی و گزارشگری: امید کریمی نیز تهیه و پخش می‌شود.

از جمله دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده صدای شبکه آفتاب در ایام دهه فجر می توان به برنامه‌هایی همچون: میز خدمت، گلبانگ سربلندی، موج جوانی، کانون مهر، موج آشنا، 4457، نشست هفته، هر روز با ورزش، مثبت 12، بچه‌های آفتاب، ذره بین و... اشاره کرد که با بخش هایی متنوع و موضوعاتی جذاب تقدیم شنوندگان ارجمند شبکه صدای استانی می‌شوند.

تصاویر

امتیاز شما