امروز پنج شنبه  ۳۰ فروردين ۱۴۰۳

پیکر مدیر رادیو سلامت به خانه ابدی تشییع شد

مشاهده ۶۸۰
۱۴۰۲/۰۱/۲۸- ۱۳:۵۵

پیکر زنده یاد صدیقه اعتماد سعید مدیر رادیو سلامت که بر اثر سرطان درگذشت تشییع شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی به نقل از خبرگزاری صدا و سیما ،مراسم تشییع پیکر زنده یاد صدیقه اعتماد سعید مدیر رادیو سلامت روز ۲۷ فروردین از مقابل مسجد بلال صداوسیما به سمت بهشت زهرا (س) برگزار شد.

محمد مطلب مجری این مراسم در سخنانی گفت: خانم اعتماد سعید صبور صلح‌طلب و غمخوار نیروهایش بود. بانویی که اجازه نداد بین بچه‌های رادیو سلامت کینه به وجود بیاید. او محرم اسرار تک تک ما در بحران‌ها بود. همیشه می‌گفت ما سرباز رسانه ملی و وفادار به آن هستیم. ما درس تواضع را از این بانو آموختیم.

در ادامه علی بخشی‌زاده معاون صدا در سخنانی درباره مدیر رادیو سلامت بیان کرد: در این چند سال، در رادیو به خانم دکتر اعتماد سعید به عنوان استاد نگاه کرده‌ام. امیر مومنان (ع) می‌فرمایند ای مردم با دیگر انسان‌ها چنان ارتباط برقرار کنید و رفتار کنید که اگر مردید به یاد شما بگریند و اگر زنده بودید تمایل به ارتباط با شما داشته باشند.

وی اضافه کرد: من شهادت می‌دهم این خانم عیناً مصداق این کلام بود. رسانه ملی بانویی تراز انقلاب را از دست داد. خانمی مومنه و صبور بود.

سپس پیمان جبلی رییس صداوسیما در پشت تریبون قرار گرفت و در سخنانی عنوان کرد: به همه همکارانم در رادیو و معاونت صدا به خاطر از دست دادن همکار پرتلاش و گرانقدر تسلیت می‌گویم.

وی ادامه داد: او دومین مرحله حیاتش را شروع کرد. حیات برزخی‌اش را آغاز کرده است. امیدواریم حیات و ممات ما مایه سعادت ما باشد و از این اسوه‌های بزرگ درس بگیریم. کسی که در رحلتش ابراز تأسف همه همکاران ما را در رادیو برانگیخت.

جبلی تصریح کرد: فراموش نمی‌کنیم در دوران سخت کرونا که چه حضور پررنگی داشت و با وجود همه چالش‌های دوره کرونا رادیو سلامت را به عنوان یک فضای آرامش و آگاهی بخشی برای مبارزه با این ویروس منحوس قرارداد.

وی ادامه داد: او اسوه و الگوی بانوی جهادی و مصداق زن مومنه برای همه زنان کشورمان بود. در همه فرازهایی که در دوران مدیریت طی کرد اسوه مدیریتی بود و با همه نیروهایش به دلسوزی رفتار کرد. امیدواریم روح آن مرحومه شاد باشد.

در ادامه صالح‌پور همسر صدیقه اعتماد سعید گفت: فقط آمده‌ام بگویم خداوندا با همه سختی که به ما دادی رضایت داریم امروز امانتی را که در زمین به من دادی در آسمان به تو بازمی‌گردانم.

ویدئوها

امتیاز شما