امروز پنج شنبه  ۹ فروردين ۱۴۰۳

«سوران» جمعه‌ها از «شبکه تماشا» پخش می‌شود

مشاهده ۶۱۷
۱۴۰۲/۰۳/۱۸- ۱۵:۵۱

سریال«سوران» به عنوان تازه‌ترین محصول مرکز سریال سوره، به کارگردانی سروش محمدزاده، نویسندگی عباس ریاحی و تهیه‌کنندگی مجتبی فرآورده از ۱۹ خردادماه میزبان مخاطبان خود در شبکه تماشا خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، بدین ترتیب این مجموعه تلویزیونی که در ۱۸ قسمت تولید و تهیه شده، هر هفته چهارشنبه و پنجشنبه‌ها ساعت ۲۲:۱۵ شبکه یک سیما و تکرار ۲ قسمت جمعه‌ها بعد از خبر ۲۱ از شبکه یک و ساعت ۲۴ از شبکه تماشا پخش می‌شود.
«سوران» که اقتباسی آزاد از کتاب «عصرهای کریسکان» نوشته «کیانوش گلزار راغب» است و روایت زندگی یک جوان آزاده‌ کُرد در التهابات دهه ۵۰ منطقه کردستان است که هیچ‌گاه تسلیم نشد.
«سوران»که قصه عشق، مبارزه و میهن‌دوستی مردم کردستان را روایت می‌کند از بازیگران جوان و آینده‌دار این منطقه در ایفای نقش‌های اصلی بهره می‌برد.
بازیگران این اثر عبارتند از؛ مهدی نصرتی، علیرضا جعفری، توماج دانش‌بهزادی، مریم کاظمی، مصطفی کولیوندی، محمدرضا صولتی، گلنوش قهرمانی، احمد صدفی، هلن نقی‏لو، روزبه رئوفی، احمد جعفری، علی اکبر اصانلو، ارشیا عبدالهی، آرش نیازی، مدیا ذاکری، حمید محرابی، علیرضا حنفی، شاهو شاهمرادی، سیمین بهفر، با معرفی آسو پاشاپور و با هنرمندی زنده‌یاد حسام محمودی و...
«سوران» پس از سریال «کاتب اعظم» که اقتباسی از کتاب «اعترافات کاتب کشته شده» بود، دومین اثر اقتباسی مرکز سریال سوره محسوب می‌شود .

تصاویر

امتیاز شما