امروز شنبه  ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
با حکم رییس رسانه ملی؛
با حکم رییس رسانه ملی؛

محمدعلی صائب سرپرست معاونت سیاسی صداوسیما شد

مشاهده ۴۶۸
۱۴۰۲/۱۲/۱۹- ۱۰:۰۲
تعداد بازدید:468

رییس سازمان صداوسیما در حکمی محمدعلی صائب را به سرپرستی معاونت سیاسی صداوسیما منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در حکم جبلی برای محمدعلی صائب آمده است: نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجربه جناب‏عالی، شما را به ‏‏عنوان "سرپرست معاونت سیاسی" منصـوب می‌کنم. ضروری‏ است همه محورهای حکم انتصاب معاون سیاسی بصورت جدی در دستور کار شما و مورد پیگیری مستمر در آن حوزه باشد. تجربه عملیات رسانه‏ ای بی‏ سابقه و گسترده رسانه ملی در انتخابات اخیر نشان داد که شکوفایی ظرفیت ‏های بزرگ با همت و عزم همکاران قابل تحقق است و معاونت سیاسی می‏تواند در این زمینه یکی از پیشران‏ های رسانه ‏ملی باشد.

لازم می‏دانم از زحمات و تلاش‏های مفید برادر گرامی جناب آقای علیرضا خدابخشی که از این مسئولیت استعفا کرده‏ اند قدردانی نمایم و برای شما در حفظ نقاط قوت گذشته و افزودن مزیت‏های جدید آرزوی توفیق دارم.

محمدعلی صائب از سال ۷۹ تا ۸۹ در سمت‌های خبری رادیو پیام، رادیو جوان و رادیو ایران مشغول فعالیت بوده است. وی قائم‌مقامی اداره کل پخش اخبار صدا، خبرنگاری در معاونت خبر مرکز خراسان جنوبی تا سال ۹۴، معاونت خبر مرکز خراسان جنوبی تا سال ۹۸ و مسئولیت باشگاه خبرنگاران جوان این استان را نیز در کارنامه رسانه‌ای خود دارد. صائب از شهریور 1401 ریاست خبرگزاری صداوسیما را برعهده داشت.

متن استعفای علیرضا خدابخشی از معاونت سیاسی صداوسیما:

بسم الله الرحمن الرحیم
برادر گرامی جناب آقای دکتر جبلی
رییس محترم سازمان
باسلام و احترام
اکنون که با پایان یافتن دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی یکی از مسئولیت‌های سنگین معاونت سیاسی برای پیگیری ۴ راهبرد رهبر معظم انقلاب اسلامی روحی له الفدا مبنی بر مشارکت رقابت امنیت و سلامت پایان یافته است و رضایت معظم له را در پی داشته، بازآرایی و تازه‌گردانی عملیات رسانه‌ای در مقابله با جنگ همه‌جانبه و ترکیبی دشمنان قسم‌خورده انقلاب اسلامی ضرورت دارد. فرصت را مغتنم شمرده و برای باز کردن فضا برای مدیری تازه‌نفس و استمرار نوآوری در معاونت سیاسی رسانه ملی؛  استعفای خود را مجددا تقدیم می‌کنم. لازم می دانم از حمایت‌های کافی حضرتعالی در دوران مسولیت و همچنین تلاش همکارانم در معاونت‌های سازمان خصوصا معاونت سیاسی تشکر و قدردانی و بابت تقصیرها و قصورها طلب حلالیت کنم.

              

تصاویر

امتیاز شما