امروز پنج شنبه  ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳

انعکاس «پاسخ» شفاف مسئولین استان به مطالبات مردم از شبکه باران

مشاهده ۷۴
۱۴۰۳/۰۲/۰۴- ۱۲:۱۶

شبکه باران «پاسخ » شفاف مسئولین به مطالبات مردم را به طور زنده منعکس می‌کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری در حوزه جهاد تبیین و پاسخگو بودن مسئولان به پیشگاه مردم شریف و اجرای اصل مطالبه گری رسانه ملی عوامل برنامه ساز سیمای گیلان در صدد تهیه برنامه ای با عنوان «پاسخ» بر آمدند که به دلیل خاصیت مطالبه گری که دارد شفاف و بدون تعارف دغدغه‌های مردم را پیگیری می‌کند. ذات و ماهیت این برنامه به دنبال طرح خواسته‌های مردم  و پیگیری پاسخ آن از مدیران استان است. قطعا ، مهمانان برنامه نیز تلاش می‌کنند که دست پر در برنامه حضور یابند و ساز و کار برنامه ممکن است چالش هایی را ایجاد کند که نتیجه آن به نفع مردم باشد.

شفاف سازی، ترویج و توسعه و افزایش ظرفیت پاسخگویی مدیران اجرایی و پیگیری مشکلات اجتماعی، فرهنگی ، سیاسی و اقتصادی استان با حضور مدیران کل، روسای سازمانها و نهادهای  مختلف استاناز ادهداف برنامه است . 

برنامه«پاسخ » با بخش های گفتگو با مهمان، گزارش مردمی، تصاویر ارسالی مردم و سوالات مردمی همراه با مشاوره اساتید دانشگاه و کارشناسان و نخبگان استان چهارشنبه هر هفته از ساعت21:30 به مدت 60 دقیقه  به طور زنده از سیمای گیلان به روی آنتن می رود.

عوامل برنامه عبارتند از:

تهیه کننده: محمود رحمتی

دستیار تهیه: زهرا فقیری

کارگردان: مهرداد محزون

مجریان: دکتر مهدی لطفی، دکتر شهریار سروری

 

امتیاز شما