امروز شنبه  ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
دیدار مدیر کل آموزش و پروش استان با مدیر کل صدا و سیمای استان خوزستان؛
دیدار مدیر کل آموزش و پروش استان با مدیر کل صدا و سیمای استان خوزستان؛

اهمیت و جایگاه ویژه آموزش و پرورش برای رسانه

مشاهده ۸۲
۱۴۰۳/۰۲/۰۵- ۱۲:۴۸

در آستانه فرا رسیدن هفته بزرگداشت مقام و منزلت معلم ، دکتر حبیبی مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان با دکتر دبیقی مدیرکل و جمعی از معاونین صدا و سیمای خوزستان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مدیرکل آموزش و پرورش استان در این دیدار از همکاری همیشگی و توجه ویژه صدا و سیمای خوزستان به رویدادهای آموزش و پرورش با به توجه به تنوع ماموریت های رسانه ملی قدردانی کرد.

وی افزود: با توجه به فرارسیدن سالروز شهادت دکتر مطهری و بزرگداشت مقام و منزلت معلم به منظور پوشش رسانه ای و خبری، برنامه‌های ویژه هفته گرامیداشت جایگاه معلم و معرفی معلمان شاخص و نمونه استان در حوزه تعلیم و تربیت مانند سالهای گذشته انتظار همکاری رسانه ای داریم.

دبیقی مدیرکل صدا و سیمای استان خوزستان نیز ضمن عرض خیر مقدم به مدیرکل آموزش و پرورش استان وهیئت همراه با تاکید بر اهمیت و جایگاه ویژه آموزش و پرورش برای رسانه به تشریح برنامه‌های رسانه ای صدا و سیمای استان خوزستان به همین مناسبت ؛ پرداخت و گفت: نگاه رسانه به جایگاه ومنزلت معلم به عنوان سرمایه انسان ساز نگاهی ویژه است و مسئله آموزش برای رسانه از اهمیت و جایگاه خاصی برخوردار است.

وی به برنامه‌ریزی برای استفاده از کارشناس معلمان دربرنامه‌ها وتولید و پخش ویژه برنامه‌هایی با این مضمون اشاره کرد و گفت: تلاش ما اعتلای جایگاه و نقش معلمان در جامعه است.

امتیاز شما