امروز پنج شنبه  ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳

پای حقوق شهروندی به «خونه زندگی» رسید

مشاهده ۷۹
۱۴۰۳/۰۲/۰۸- ۱۳:۱۶

همزمان با اغاز هفته شهر و شهروند، برنامه «خونه زندگی» رادیو سلامت، یکشنبه – 9 اردیبهشت، به موضوع «حقوق شهروندی» می‌پردازد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برنامه «خونه زندگی» که در قالب نمایش پخش می‌شود، نهم اردیبهشت با بازی «سعیده فرضی» و «محمد مهدی احدی» و با حضور دکتر «بابک درویشی» حقوقدان و عضو هیات علمی دانشگاه خاتم، موضوع «شما چقدر با حقوق شهروندی اشنا هستید؟» را مورد بحث و بررسی قرار می دهد.  
همچنین در بخش درمانگاه مهر همزمان با روز بهداشت حرفه ای با حضور کارشناسان به سوالات مخاطبان درباره «سلامت محیط های کاری» پاسخ داده می‌شود.
این برنامه رادیویی از بخش های مختلف و متنوعی همچون آشپزخانه، کتابخانه، گلخانه، نکات خانه داری، نکات زندگی سالم، گردشگری، و تلفن و پیامک همسایه‌های برنامه، و بخش درمانگاه مهر با موضوع درمان‌های ضروری و پخش سوال های پزشکی مردمی و ... تشکیل شده است.
تحکیم بنیان خانواده از طریق آموزش مهارت های زندگی و فرزند پروری از اهداف برنامه «خونه زندگی» است که در این مجله نیمروزی به موضوعاتی از قبیل مهارت های زندگی، فرزند پروری؛ ازدواج، افزایش نرخ رشد جمعیت؛ تحکیم بنیان خانواده و اقتصاد مقاومتی پرداخته می‌شود.
برنامه «خونه زندگی» این هفته به تهیه کنندگی «مسعود حسنی» و گویندگی «سیما رستگاران»، شنبه تا پنج شنبه، از ساعت 10 و 30 دقیقه و موج FM ردیف ۱۰۲ مگاهرتز تقدیم شنونده‌های صدای دانش، نشاط و آرامش می‌شود.

امتیاز شما