امروز شنبه  ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
نشست مدیرکل صداوسیمای خلیج فارس با نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان
نشست مدیرکل صداوسیمای خلیج فارس با نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان

صداوسیما بازوی فرهنگی جامعه است

مشاهده ۸۵
۱۴۰۳/۰۲/۱۶- ۱۲:۰۷

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس صداوسیما را بازوی فرهنگی جامعه خطاب کردند و نقش صداوسیما در فرهنگ سازی برای آحاد جامعه به ویژه نوجوانان و جوانان را بسیار پراهمیت دانستند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، حجت الاسلام و المسلمین دکتر عبادی زاده در دیدار با مدیرکل صداوسیمای مرکز خلیج فارس تاکید کردند رسانه استانی باید برنامه‌ها را به گونه ای طراحی کند که علاوه بر ایجاد فضایی شاد و امید آفرین بتواند برای نوجوانا و جوانان جذاب، کاربردی و راهگشا باشد.

عبادی زاده با توجه به وجود مشکلات فرهنگی در سطح جامعه خواستار توجه بیشتر رسانه استانی به محتوای برنامه‌ها به مبانی فرهنگی و تحکیم بنیاد خانواده شد.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان از توجه و نقش صداوسیما در پوشش خبری مراسم تشییع پیکر شهدا و نیز توجه ویژه برای ارتقای سطح کیفی برنامه‌ها بخصوص برنامه ماه مبارک رمضان بعنوان محمل برنامه‌های مذهبی در طول سال و توجه ویژه به فرهنگ عفاف و حجاب در برنامه‌ها ی مختلف ،تقدیر وتشکر کردند.

محسن رئیسی مدیرکل صداوسیمای خلیج فارس در این نشست هم با اعلام امادگی برای تولید و پخش برنامه‌های فاخر در حوزه‌های صدا، سیما و خبر گفت : نقش محوری نماینده ولی فقیه در استان و رهنمودها ، بیانات و توصیه‌های ایشان  و نیز مراکز فرهنگی استان ،حوزه‌های علمیه ، ائمه جمعه و جماعات و بنیاد غدیر قطعا در جهت ارتقای سطح کیفی ونیز انسجام بخشی به برنامه‌های فرهنگی و دینی کمک شایانی می‌کند و راهگشای برنامه سازان مرکز است.

 

امتیاز شما