امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
سرویس:اخبار تلویزیون
تاریخ خبر : دوشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰- ۱۲:۴۵
رونمایی از هویت بصری جدید شبکه پنج همزمان با عید فطر
هویت بصری جدید شبکه پنج سیما در روز عید سعید فطر رونمایی می‌شود.
به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، هویت بصری براساس توجه به مفهوم پایتخت، امید و حرکت در چند بخش و به تدریج روی آنتن به تصویر کشیده می شود و هویت بصری لوگو شبکه پنج، از رنگ آبی که رنگ اصلی است،به عنوان نماد آسمان آبی و پاک که یکی از آرزوهای کلانشهر تهران و پایتخت است  استفاده شده است. همچنین رنگ نارنجی به عنوان رنگ تحرک و پویایی به شکل رنگ مکمل در این طرح جدید خودنمایی می‌کند که رنگ آبی با حجم بالا در اطراف و رنگ نارنجی با حجم کم در مرکز لوگو نیز جانمایی شده است. فرم های پیرامونی لوگو، نقش واحد های اصلی در طراحی و ساخت اشکال را بر عهده دارند که در کنار رنگ های انتخابی، به عنوان شکل هویت ساز شعار شبکه ایفای نقش خواهند کرد و نیز  روش ساخت سه بعدی با رندر تخت، در تلفیق با گرافیک دو بعدی و در برخی بسته‌ها، همراه با تصاویر واقعی است. از دیگر ویژگی‌های این هویت بصری می توان به طراحی سناریوها اشاره کرد که با  تک پلانی بودن آن، به سادگی برای حفظ تعادل با خطوط برگرفته از شکلهای هویت ساز شبکه نیز تاکید شده است. طراحی و پیاده سازی این هویت بصری را فرهاد مختاری،  به همراه دکتر علی رحیمی ،مدیر تامین برنامه طراح و تهیه کننده و نیز دکتر محسن ساری، مدیر پخش شبکه پنج سیما بر عهده دارند.
© 2019- pr.irib.ir - Contact us :pr@irib.ir