امروز يك شنبه  ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
سرویس:اخبار برون مرزیسرویس:PRESSTV
تاریخ خبر : دوشنبه ۳ آبان ۱۴۰۰- ۱۰:۴۹
«یک سوال ساده» درباره فوریت‌های اضطراری بریتانیا
برنامه «یک سوال ساده» (A Simple Question) شبکه پرس‌ تی‌ وی ضعف سیستم فوریت‌های اضطراری بریتانیا را تشریح می کند.
به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برنامه این هفته «یک سوال ساده» به بهانه تاخیرهای طولانی مدت رو به افزایش در سیستم فوریت‌ های اضطراری ۹۹۹ بریتانیا، به علل ناکارآمدی و فرسودگی خدمات اورژانس آمبولانس در این کشور می‌ پردازد. از سال ۲۰۱۸ تاکنون ۴ هزار نفر از امدادگران سیستم فوریت‌های اضطراری ۹۹۹ در بریتانیا کاسته شده و زمان انتظار برای رسیدن آمبولانس به ۹ دقیقه رسیده است.لمبیت اوپیک مجری «برنامه یک سوال ساده» به این نکته اشاره می کند که با شیوع ویروس کرونا تعداد تماس‌ها با ۹۹۹ در بریتانیا افزایش پیدا کرده به طوری که در سپتامبر ۲۰۲۱، یک میلیون تماس اضطراری از سوی مردم با این سیستم برقرار شده است. «یک سوال ساده» چند پرسش اساسی را با مردم بریتانیا در میان می‌ گذارد و به دنبال پاسخ آنان به سوالاتی چون علل ترک خدمت هزاران خدمه آمبولانسی چیست؟ با توجه به نزدیکی به فصل زمستان تماس‌ها با ۹۹۹ چقدر افزایش خواهد یافت؟ و نقش دولت در رفع این موضوع چه می‌تواند باشد؟ است.برنامه «یک سوال ساده» سه‌شنبه ۸ و چهارشنبه ساعت ۱۱ روی آنتن پرس تی وی می‌ رود.
© 2019- pr.irib.ir - Contact us :pr@irib.ir