به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، همه ما محبوبیت شبکههای اجتماعی و تاثیر فوقالعاده آنها در زندگی خودمان را دیدهایم. این موضوع اصلا به یک شهر و جامعه و فرهنگ خاص ارتباط ندارد و فعلا در همه دنیا مشابه است. خیلی از افراد لباس، لوازم منزل و حتی سبک زندگی خودشان را مثل بلاگرها و اینفلوئنسرهای معروف در یوتیوب و اینستاگرام انتخاب میکنند. بلاگرها یا یوتیوبرها هم با فعالیت در این شبکهها به درآمدهای خیلی خوبی میرسند. به همین دلیل اینفلوئنسر مارکتینگ به یک نوع بازاریابی مدرن تبدیل شده است.در برنامه امروز «عصر اقتصاد» کارشناسان درباره تاثیر تبلیغ بلاگرها در فروش کسب و کارها مطالبی را بیان می کنند.برنامه «عصر اقتصاد» را حمیده رضاسلطانی تهیه می کند که ساعت 17:5 از گروه اقتصاد و جامعه رادیو اقتصاد روی آنتن می رود.