به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، جنگ رادیویی «شهر فرنگ» هر روز با پخش نمایش های طنز به بیان مسائل فرهنگی، اجتماعی،اقتصادی و سیاسی میپردازد. این برنامه روز پنجشنبه ۱۱ خرداد به سراغ بازار خودرو و شرکت های خورو رساز می رود.خودرو در برخی مقاطع زمانی نقش کالای سرمایهای و مواقع دیگر حکم کالای مصرفی را در بازار داشته است. آنگونه که کارشناسان میگویند تغییر نقش خودرو از سرمایهای به مصرفی یا بالعکس با فرازونشیبهای بازار خودرو ارتباط مستقیم داشته است؛ بهطوری که کاهش و افزایش عرضه و تقاضا در بازار موجب تغییر نقش خودرو در بازار میشود.شرکت های خودروسازی هر چند وقت یکبار با طرح های مختلف تلاش می کنند نقش خوردو را از سرمایه به مصرفی تغییر دهند و همین موضوع روز پنجشنبه دهم خرداد دستمایه طنز جنگ رادیویی «شهر فرنگ» میشود و با نگاهی طنز به نقد طرح تعویض خودرو در شرکت های خودرو ساز میپردازد.این برنامه در نمایش های طنز و طنز آهنگ ها به این موضوع میپردازد.«شهر فرنگ» هر روز ساعت ۹ صبح به تهیه کنندگی احسان زارع و اجرای فریبا باقری و هنرنمایی جمعی از بازیگران رادیو تقدیم شنوندگان می شود.