امروز سه شنبه  ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

پرونده فساد رئیس جمهور پیشین آرژانتین روز میز «قاره‌ها»

مشاهده ۴۹۸
۱۳۹۸/۰۲/۱۶- ۱۴:۳۶

«قاره‌ها»ی این هفته شبکه هیسپان‎تی‎وی موضوع فساد در دوران ریاست جمهوری کریستینا فرناندز کرشنر، رئیس جمهور پیشین آرژانتین را بررسی می‎کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برنامه «قاره‌ها» (Continentes) که با کارشناسی و تحلیل یک موضوع سیاسی–اقتصادی دنیا میهمان شبکه اسپانیایی زبان هیسپان‎تی‎وی است، در این قسمت به اتهامات مطرح شده علیه فرناندز کرشنر از قبیل پول‌شویی، ما‌ل‌اندوزی غیرقانونی، تقلب و رشوه در دوران ریاست جمهوری و حواشی درخصوص آن خواهد پرداخت.
سباستین سالگادو که در کسوت تهیه‌کننده و مجری در این برنامه ایفای نقش می‌کند، این هفته با دعوت از دو کارشناس سیاسی و در قالب یک میزگرد 25 دقیقه‌ای به گزارش نشریه آرژانتینی «لا ناسیون» در خصوص افشای بیش از یک دهه فساد در خانواده کرشنر، واکنش موریسیو ماکری رئیس جمهور کنونی آرژانتین نسبت به این مساله و عکس‌العمل فرناندز کرشنر نسبت به اتهامات مطرح شده علیه خود می‎پردازد.
غالبا برای چالشی‌تر کردن برنامه، ویدئو کلیپ‎ها و گزارش‎هایی که از قبل تهیه شده‎اند، در میان برنامه پخش می‎شود و کارشناسان میهمان درباره آن‎ها به بحث و تبادل نظر می‎پردازند.

برنامه «قاره‌ها» هر هفته سه‌شنبه‌ها ساعت 4:30 به وقت تهران از شبکه هیسپان‎تی‎وی پخش و ساعت 13:30 چهارشنبه و 9:33 و 19:30 پنجشنبه بازپخش می‌شود.

امتیاز شما