امروز جمعه  ۳۱ فروردين ۱۴۰۳

بزرگداشت حماسه سوم خرداد در سیمای آذربایجان غربی

مشاهده ۴۲۴
۱۳۹۸/۰۳/۰۱- ۱۳:۳۰

صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی در سالروز آزادسازی خرمشهر برنامه‌های متنوعی برای مخاطبان خود تهیه کرده است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی،  شبکه استانی سهند در سالگرد پیروزی رزمندگان جبهه اسلام و آزادسازی شهر خون و قیام از چنگال مزدوران بعثی، روز سوم خرداد در برنامه‌های روتین و زنده خود به صورت ویژه به این موضوع می‌پردازد. در برنامه صبحگاهی سحرلر، خانواده ، افطارلیق و اوباشدانلیق با دعوت از مهمانان ویژه و سرودهای حماسی به یاد آن روزها برنامه‌های متنوعی پخش می‌کنند.

همچنین شبکه سهند با تدارک ویژه برنامه ای به تهیه کنندگی بهزاد شاهدی به مدت 60 دقیقه از روزهای خوش آزادسازی و تلاش رزمندگان در آن روزها صحبت خواهد کرد.

در معاونت صدا و رادیو مراغه هم برنامه‌های مختلفی برای سالروز حماسه سوم خرداد تدارک دیده شده است پخش نمایش سریال لشکر خوبان ویژه لشکر 31عاشورا، تولید برنامه ایثار جلوه لری با حضور فرماندهان لشکر عاشورا، تولید ویژه برنامه سوم خرداد از ساعت 10 صبح الی 12 با حضور رزمندگان حضور یافته در این عملیات و پخش مارش عملیات راس ساعت 11 صبح ، ویزه برنامه شاهد خاطرات، تولید مستند گزارشی آزاد سازی خرمشهر، تولید ویژه برنامه یک پیام یک ترانه ، پخش برنامه پلاک عاشقی ، پخش بیانات رهبری در مورد سوم خرداد از جمله برنامه‌های تدارک دیده شده در معاونت صدا است.

همچنین رادیو شهر مراغه هم با تولید و پخش ویژه برنامه‌هایی در زمینه سوم خرداد به مدت 60 دقیقه  این روز را گرامی میدارد.

رادیو آذری تبریز هم در بخش‌های مختلف خبری به این موضوع می‌پردازد و از برگزاری مراسم های باشکوه اطلاع رسانی خواهد کرد.

همچنین برنامه‌های سلام دینله ییجی و شناور  در روز  آزاد سازی خرمشهر تقدیم شنوندگان حوزه قفقاز و جمهوری آذربایجان می‌شود.

امتیاز شما