امروز سه شنبه  ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

آسیب‎های اجتماعی در قاب دوربین مستندسازان شبکه سهند

مشاهده ۳۴۴
۱۳۹۸/۰۵/۰۷- ۱۳:۱۷

گروه فیلم، سریال و مستند شبکه سهند به سفارش مرکز سیمای استان‌ها با تهیه مجموعه مستندهای آسیب‎های اجتماعی، مسائل و مشکلات موجود در این حوزه را به نمایش می‎گذارد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در مستند سی دقیقه ای «من کد 75 هستم» به تهیه‎کنندگی سالار حیدرنژاد زندگی و تلاش‎های یک مددکار اجتماعی نشان داده می‌شود که زندگی شخصی‎اش را با کار و حرفه‎اش در هم آمیخته و سعی می‌کند از این طریق بیشترین کمک و راهنمایی را به مددجویان ارئه کند. در مستند «من کد 75 هستم» آرزو دهناد کارگردان و هادی طاهرفر تصویربردار و تدوینگر است.

همچنین سالار حیدرنژاد در مستند «ماه در آب» یک روز از زندگی دختران بی‎سرپرست استان را که در یکی از خانه‌های مِهر سکونت دارند نشان می‎دهد. هدف این مستند به نمایش درآوردن زوایای پنهان و دیده نشده از زندگی و افکار این دختران است.

گفتنی است به دلیل حضور دوربین در محل زندگی این افراد تمامی عوامل تهیه و تولید پروژه از میان بانوان فعال در این عرصه انتخاب شده تا دختران خانه مهر حس نزدیکی و صمیمیت بیشتری داشته باشند. در «ماه در آب» معصومه محمدپور کارگردان، لاله علیزاد تصویربردار و عاطفه محمدی صدابردار است.  

تصاویر

امتیاز شما