امروز چهارشنبه  ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳

جشنواره تولیدات باعث پیشرفت مراکز استان‌ها

مشاهده ۱۶۰۸
۱۳۹۸/۰۵/۱۹- ۱۴:۰۳

دکتر حسن ریاحی عضو شورای عالی بیست‎ودومین جشنواره تولیدات مراکز استان‎ها، برگزاری این جشنواره به طور منظم را در تولید آثار موثر خواند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، او گفت: این جشنواره درباره تاثیرات مثبت این جشنواره در تولید آثار گفت: خیلی خوشحالم که مراکز استان‎ها به واسطه این جشنواره که همه ساله به طور منظم برگزار می‌شود، نگاه جدی‎تری به تولید آثار دارند و به نسبت گذشته پیشرفت کرده‎اند. وی افزود: مهم‌ترین نکته‌ای که نظر من را در این زمینه جلب کرد این بود که اغلب جوانان در این جشنواره به موسیقی منطقه خودشان اهمیت داده‎اند که این نکته بسیار قابل توجه است، احساس می‌کنم جوان‌ها از موسیقی ملی خودشان دور شده‎اند که اصلا اتفاق خوشایندی نیست، اما امسال در این جشنواره به موسیقی بومی توجه شده بود.

داور کمیسیون شعر و موسیقی بیست‎ودومین جشنواره تولیدات مراکز استان‌ها در پاسخ به این سوال که تا چه حد برگزاری چنین جشنواره‎ای می‎تواند در کشف و شناسایی استعدادهایی که در استان‎ها هستند موثر باشد، توضیح داد: به نظر من این جشنواره، بسیار موثر است و اتفاق خوبی را در این زمینه رقم می‎زند. به این دلیل که ما استعدادهای خوبی در زمینه‌های مختلف داریم که به‎علت دور بودن از پایتخت ممکن است هنوز کشف نشده باشند. اما با برگزاری این جشنواره می توانیم استعدادهای جوان بسیاری را شناسایی کنیم. بنابراین من برگزاری این جشنواره را بسیار مثبت ارزیابی می‌کنم.

وی خاطر نشان کرد: پیش از این هم گفتم، با توجه به آثاری که دیدم، هنرمندان صداوسیما در استان‌ها به نظرم خیلی پیشرفت کرده‎اند. امیدوارم جوان‌هایی که در این زمینه فعالیت می‌کنند، همچنان نگاه جدی به حرفه خود داشته باشند.

امتیاز شما