امروز سه شنبه  ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

تدارک صداوسیمای مر کهگیلویه و بویراحمد برای هفته دولت

مشاهده ۴۱۲
۱۳۹۸/۰۶/۰۳- ۱۳:۵۴

صداوسیمای مرکز کهگیلویه‎وبویراحمد در هفته دولت برنامه‌های جامعی برای انعکاس خدمات دولتمردان تدارک دیده است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، هم‎زمان با هفته دولت و گرامیداشت شهدای والامقام رجایی و باهنر صداوسیمای مرکز کهگیلویه‎وبویراحمد در حوزه‌های، سیما، صدا، خبر برنامه‌های متنوعی روی آنتن می‌برد.

سیمای شبکه استانی دنا در برنامه «میزگرد» به تهیه‎کنندگی عبدالناصر خلیلی، برنامه «خانواده» به تهیه‎کنندگی احسان عادلی، برنامه «شبانه» به تهیه‎کنندگی امیر خادمی‌، با دعوت از استاندار، معاونان، مدیران کل استان کهگیلویه و بویراحمد و فرمانداران شهرستان‎های کهگیلویه، گچساران، باشت، بویراحمد، دنا بهمئی، چرام و لنده از سیمای دنا برنامه‌های جامعی برای انعکاس خدمات دولتمردان پیش‎بینی کرده است.

در صدای شبکه استانی دنا در برنامه «پیام استان»،  برنامه «پاسخ»، «میزگرد» و «صبحگاهی» به انعکاس خدمات نظام از سوی دلتمردان و گرامیداشت یاد شهیدان والامقام رجایی و باهنر  در طول هفته دولت، با دعوت از مدیران ارشد دستگاه‎های دولتی، ضمن بزرگداشت یاد شهیدان والامقام دولت و تبیین اندیشه آنان در باب خدمت‎رسانی و همدلی و همزبانی دولتمردان با مردم، فعالیت‌ها و عملکرد دولت در بخش‌های مختلف را انعکاس می‎دهد.

در بخش خبر شبکه استانی در ساعت 20 هرشب یک نفر از فرمانداران شهرستان‎های کهگیلویه و بویراحمد به‎صورت زنده ارتباط گرفته می‌شود و پوشش خبری طرح‌های افتتاح و کلنگ زنی شده ویژه هفته دولت در نقاط مختلف استان و ... از برنامه‌های حوزه  معاونت خبر صداوسیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد است.

امتیاز شما