امروز يك شنبه  ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

یادمان شجره طیبه در سرزمین خوزستان

مشاهده ۸۸۸
۱۳۹۸/۰۹/۰۳- ۱۰:۱۶

صداوسیمای مرکز خوزستان با یادآوری روزهایی که همنفس بسیجیان بود از صلابت این درخت تنومند برای مردم روایت می‌کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، رادیوی مرکز خوزستان در هفته گرامیداشت بسیج برنامه‌های متنوعی تدارک دیده است:«پلاک عاشقی» عنوان ویژه برنامه‎ای است که به تهیه‎کنندگی قدرت‎الله عموزاده در هفته بسیج از صدای این مرکز پخش می‎شود. این ویژه برنامه که در این هفته هر روز از ساعت 12:30 تا 13 به‌صورت زنده پخش می‌شود، دارای بخش‎های چون با راویان بیان خاطراتی از زبان بسیجیان استان، یادگاری، معرفی قشرهای مختلف بسیج، معرفی پایگاه‌های مقاومت نمونه بسیج استان، کلام امام و رهبری درباره بسیج و بسیجی، خوانش کتاب با موضوع بسیج، یادیاران (گرامیداشت یاد و خاطره دلاورمردان بسیجی هشت سال دفاع مقدس ) و پخش موسیقی و سرودهای خاطره‎انگیز سال‎های دفاع مقدس از آیتم‎های  این برنامه است.

همچنین «صدای پای کارون» به تهیه‌کنندگی تلناز سکز و امین حسین‎زاده و به گویندگی زهرا پرورش با موضوع سخنان رهبری در خصوص بسیج و فرهنگ بسیجی، گزارش، موسیقی با کلام و بی‌کلام و ..... برنامه «پنج نخل» به تهیه‎کنندگی امید خسروی که  اختصاص دارد به برگزاری نمایشگاه بسیج در مصلی اهواز به مدت 60 دقیقه از دیگر برنامه‌های صدای مرکز خوزستان در پاسداشت  هفته بسیج است.

سیمای مرکز خوزستان نیز برنامه «شب‎های کارون» را به‎طور ویژه در این هفته هر شب ساعت 22 به تهیه‎کنندگی اکبر صابری‎نژاد، به‎صورت زنده  از محل برگزاری نمایشگاه هفته بسیج به مدت 55 دقیقه پخش می‎کند.

حضور فرماندهان بسیج و سپاه، معرفی فعالیت‎های شاخص پایگاه‌های بسیج، سخنان مقام معظم رهبری در خصوص موضوعات فرهنگی و تفکر بسیجی، تبیین دیدگاه‌های بسیج با موضوعات فرهنگی، سیاسی و اجتماعی از آیتم‎های این برنامه به شمار می‎رود.
پخش فیلم‎های سینمایی با موضوع دفاع مقدس و فیلم‎های مستند با موضوع فعالیت‎های بسیج در حوزه رونق تولید از دیگر برنامه‌های سیمای مرکز خوزستان در این  هفته مبارک هستند.

معاونت فضای مجازی صداوسیمای مرکزخوزستان نیز با تصاویر اینفوگرافی، موشن‎گرافی، پوستر و عکس نوشت به این هفته می‌پردازد.

 

امتیاز شما