امروز يك شنبه  ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
پرس تی وی بررسی می کند؛
پرس تی وی بررسی می کند؛

نگاهی به نامزدی شهردار پیشین نیویورک در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا

مشاهده ۴۲۳
۱۳۹۸/۰۹/۰۹- ۱۳:۵۱
تعداد بازدید:423

نامزدی مایکل بلومبرگ شهردار پیشین نیویورک برای انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا و واکنش‎های مرتبط با آن در برنامه این هفته «ما مردم» به بحث و تبادل نظر گذاشته می‎شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، این برنامه به تهیه‎کنندگی عاطفه‎سادات دربندی ضمن واکاوی واکنش‎های ترامپ و حزب جمهوری خواه نسبت به نامزدی بلومبرگ به بررسی امکان استفاده ترامپ از این موضوع برای ایجاد شکاف در دل دموکرات‎ها می‎پردازد. در این برنامه همچنین شباهت‎های مایکل بلومبرگ با دونالد ترامپ از نظر ثروت و موقعیت اقتصادی به بحث گذاشته می‎شود و تفاوت‎های این دو، از نظر نوع نگرش آن‎ها نسبت به مسائلی همچون تغییرات آب و هوایی، مشکلات حمل اسلحه در آمریکا و مسائل مربوط به خدمات سلامتی بررسی می‌شود.
نگاهی به نظرات مردم آمریکا در قبال نامزدی بلومبرگ و شک و تردید آن‎ها نسبت به عملکرد و واکاوی نقش میلیاردرها و افراد ثروتمند آمریکایی در سیاست و انتخابات آمریکا نیز از دیگر محورهای گفت‎وگو در این برنامه است. بخش دیگر برنامه این هفته «ما مردم» به گفت‎وگو درخصوص تداوم جنگ تجاری میان آمریکا و چین اختصاص می‎یابد. در این زمینه مسائلی همچون جدال تجاری آمریکا و چین و موفق نبودن این دو غول اقتصادی دنیا در دستیابی به یک توافق دو طرفه، تلاش‎های آمریکا و چین برای گسترش سیطره خود بر بازار و اقتصاد جهان و تاثیر این جنگ تجاری بر اقتصاد دو کشور چین و آمریکا به نقد و بررسی گذاشته می‎شود.
«ما مردم» شنبه 9 آذر، ساعت 20 به وقت تهران به مدت 25 دقیقه از شبکه پرس تی وی پخش می‌شود. تکرار این برنامه دوشنبه ساعت 23، 7 و 18 و سه‎شنبه ساعت 3 روی آنتن می‎رود.

امتیاز شما