امروز پنج شنبه  ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

«پایی که جا ماند»؛ موضوع مسابقه کتابخوانی «یار مهربان»

مشاهده ۸۴۱
۱۳۹۸/۰۹/۲۸- ۱۱:۲۸

مسابقه کتابخوانی «یار مهربان» در رادیو معارف، از شنبه (30 آذر) کتاب «پایی که جا ماند» را به مخاطبانش معرفی می‌کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، کتاب «پایی که جا ماند»، خاطرات یک تخریب‌چی است که دوران اسارتش در زندان‌های عراق را بازگو می‌کند.

این کتاب روایتگر یادداشت‌های روزانه سید ناصر حسینی پور از زندان‌های مخفی عراق است. حسینی‌پور از جانبازان هشت سال دفاع مقدس است که در 16 سالگی به جبهه می‌رود و پس از تحمل سال‌ها اسارت در زندان‌های رژیم بعث، در حالی به میهن اسلامی‌باز‌می‌گردد که یک پای خود را از دست داده است.

حضرت آیت الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب پس از مطالعه کتاب «پایی که جا ماند»، نکاتی را در حاشیه‌ی کتاب متذکر شدند. ایشان در این تقریظ ضمن برشمردن ارزش‌های این کتاب و تجلیل از نویسنده آن یادآور شدند: «تاکنون هیچ کتابی نخوانده و هیچ سخنی نشنیده‌ام که صحنه‌های اسارت مردان ما در چنگال نامردمان بعثی عراق را آن چنان که در این کتاب است، به تصویر کشیده باشد.»

علاقمندان برای شرکت در مسابقه مربوط به کتاب «پایی که جا ماند» می توانند به کانال sapp.ir/rm_yaremehraban روی پیام رسان سروش مراجعه کنند.
برنامه «یار مهربان» به همت گروه فقه و اندیشه رادیو معارف، به تهیه کنندگی روح الله شجاعی و اجرای رضا ملایی و علیرضا نایینی زاده هر روز ساعت ۱۹:۳۰ از این رادیو روی آنتن می رود.

امتیاز شما