امروز پنج شنبه  ۹ فروردين ۱۴۰۳

ویژه برنامه‌های صداوسیمای مرکز فارس در شب یلدا

مشاهده ۱۰۹۹
۱۳۹۸/۰۹/۳۰- ۱۳:۱۰

صداوسیمای فارس به مناسبت شب یلدا برنامه‌های شاد و متنوعی را تدارک دیده است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، «ناردونه» ویژه برنامه شب یلدای سیمای فارس است که به تهیه‎کنندگی شهریار باقری‎نژاد، از ساعت 21:15 تا ساعت 24 پخش می‌شود. این برنامه با حضور مجریان مختلف حوزه‌های صدا وسیما، خبر و حضور گرم مردم و خانواده‌ها پخش می‎شود. گفت‎وگو با هنرمندان استان، حضور خوانندگان بومی و محلی، حافظ‎خوانی و ارتباط با آرامگاه حافظ، از بخش های متنوع این برنامه است. هدف این برنامه پرداختن به صله ارحام و اجتناب از اشرافیگری و تجمل‌گرایی، با موضوع دورهمی خانواده‌ها است. 

شب آفتابی رادیو فارس

«شب آفتابی» ویژه یلدا از ساعت ۲۱:۳۰ تا ۲۴ به تهیه‎کنندگی محسن قاسم‎زادگان از صدای مرکز فارس پخش می‌شود. نمایش طنز، حضور میهمان، کارشناس، پخش موسیقی، ترانه، تلفن و پیامک، ارتباط با مراکز استان‎ها، حافظ و شاهنامه‎خوانی و... از بخش‎های این برنامه است.

شب یلدای متفاوت با همکاری فضای مجازی و سیمای فارس

بر اساس طرح تلویزیون اجتماعی، مخاطبان شبکه فارس می‎توانند تصاویر دورهمی‌های شب یلدای خود را در قاب تلویزیون اجتماعی شبکه فارس مشاهده کنند. ارسال این تصاویر از طریق نرم افزار همراه شبکه فارس انجام می‌شود و به مخاطبان اعلام می‎شود که برای دریافت لینک دانلود نرم افزار، عدد ۱ را به ۳۰۰۰۷۱۱۵ ارسال کنند.

شب چله در معاونت خبر فارس

گزارش شب یلدا در شیراز و شهرستانها، مصاحبه در خصوص شب یلدا و پخش برنامه‌های دورهمی مردم در شب یلدا نیز از اقدامات واحد خبر مرکز فارس است.

امتیاز شما