امروز شنبه  ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

نگاهی به صنعت زندان در آمریکا/ پرس تی وی بررسی می کند

مشاهده ۸۴۷
۱۳۹۸/۰۹/۳۰- ۱۳:۲۸

برنامه این هفته «ما مردم» شبکه پرس تی وی به بحث و بررسی صنعت زندان در آمریکا و همچنین واکاوی ماجرای استیضاح دونالد ترامپ و ابعاد مختلف آن می‌پردازد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، این برنامه ضمن مروری بر وضعیت زندان‌ها در آمریکا و نحوه تعامل آن با دستگاه قضایی این کشور، علل افزایش تعداد زندانیان در آمریکا و سیستم ناکارآمد قضایی این کشور را به بحث و تبادل نظر می‎گذارد.
این برنامه همچنین با نگاهی به خصوصی‎سازی زندان‌ها و نقش آن در گسترش زندان‌ها در آمریکا به گفت‎وگو درخصوص پیامدهای منفی سوء مدیریت زندان‌های آمریکا بر مردم این کشور می‎پردازد و دلایل افزایش بی‎سابقه تعداد زنان زندانی در این کشور را بررسی می‎کند.
در بخش دیگری از برنامه «ما مردم» ماجرای استیضاح ترامپ و ابعاد مختلف آن نقد و بررسی می‎شود. همچنین موضوع تاثیر این استیضاح بر انتخابات آینده ریاست جمهوری آمریکا و اختلاف نظرهای موجود میان نمایندگان در این خصوص و علت تغییر عقیده برخی از نمایندگان حزب دموکرات نسبت به استیضاح ترامپ نیز موضوع بحث این برنامه است.
«ما مردم» به تهیه‎کنندگی عاطفه سادات دربندی شنبه 30 آذر، ساعت 20 به وقت تهران به مدت 25 دقیقه از شبکه پرس تی وی پخش می‌شود. تکرار این برنامه دوشنبه ساعت 23، 7 و 18 و سه‎شنبه ساعت 3 روی آنتن می‎رود.

امتیاز شما