امروز شنبه  ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

بزرگداشت حماسه 9 دی در مرکز خوزستان

مشاهده ۱۰۴۶
۱۳۹۸/۱۰/۰۴- ۱۰:۰۱

صدا‌وسیمای مرکز خوزستان ویژه برنامه‌هایی به مناسبت سالروز بزرگداشت حماسه 9 دی تقدیم مخاطبان می‌کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، سیمای خوزستان برنامه «حماسه بصیرت» را به تهیه‌کنندگی احمد یوسفی از 6 تا 8 دی روی آنتن می‌برد. پخش زنده مراسم اجتماع مردمی حماسه 9 دی در مصلی اهواز به تهیه‌کنندگی محمد بدری و پخش مستند«7 دی» با موضوع راهپیمایی مردم اهواز در 7 دی 88 از پیش‌بینی‌های سیمای خوزستان به مناسبت بزرگداشت حماسه 9 دی است.
اختصاص آیتم‌های کوتاه ۵ دقیقه‌‌ای در برنامه‌های مختلف به حماسه 9 دی، پخش زیرنویس‌هایی با موضوع این رویداد مهم  و اشاره به حماسه 9 دی و بصیرت و آگاهی در برنامه‌های «گلخونه» و «بیت الهنا» روز 7 و 8 دی از دیگر تمهیدات سیمای مرکز است.
صدای مرکز خوزستان نیز در سالروز بزرگداشت حماسه 9 دی ویژه برنامه‌هایی را تقدیم شنوندگان خود می‌کند.
برنامه «حماسه بصیرت» به تهیه‌کنندگی صالح رایگانی، با پخش بیانات مقام معظم رهبری درباره فتنه 88 ، به انعکاس حضور پرشورمردم ولایتمدار استان در راهپیمایی می‌پردازد.
برنامه «میزگرد انتخاب» به‌ تهیه‌کنندگی صالح رایگانی، با حضور دکتر محمدحسن آلاله و دکتر عبداله پیروزی از اساتید دانشگاه، به بررسی نقش نخبگان دینی و سیاسی در ایجاد بصیرت و نقش حضور مردم در دفع و خنثی‌سازی فتنه‌های داخلی و خارجی می‌پردازد.
همچنین در بخش عربی رادیو خوزستان، ویژه برنامه«سِر البقا» 8 دی ساعت 22 به تهیه‌کنندگی حسین حیاوی و گویندگی مرضیه حسینی روی آنتن می‌رود.
در این برنامه دکتر جبار سعیداوی، استاد دانشگاه امیرالمومنین و محمدامین سواری، کارشناس سیاسی، به موضوع دلایل پیدایش فتنه ۸۸ و اهمیت حماسه ۹ دی می‌پردازد.

امتیاز شما