امروز جمعه  ۳۱ فروردين ۱۴۰۳

تدارک رادیو پیام برای چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

مشاهده ۸۴۵
۱۳۹۸/۱۱/۱۲- ۰۸:۳۱

شبکه رادیویی پیام و آوا با تهیه و تدارک ویژه برنامه‌های «پیام خدمت»، «سکانس انقلاب» ،«سرود انقلاب» و «روز شمار انقلاب اسلامی» همراه با مردم به استقبال جشن انقلاب می‌رود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در ویژه برنامه«پیام خدمت» به تهیه‌کنندگی مجید امجدی‌فر و گویندگی سعید بارانی، مسئولان نظام و مدیران دستگاه‌های اجرایی، دستاوردها و اقدامات صورت گرفته در چهل و یک سال انقلاب اسلامی را معرفی می‌کنند. برنامه «سرود انقلاب» ضمن پخش قسمتی از سرودهای انقلابی، با سازندگان سرودهای نوستالوژیک و خاطره انگیز انقلاب اسلامی‌ گفت‌وگو می‌کند.

در ویژه برنامه «سکانس انقلاب» گزیده‌ای از فیلم‌های تولید شده با موضوع انقلاب اسلامی‌ پخش و نحوه تولید و موضوع فیلم توسط راوی بیان می‌شود. همچنین روز شمار انقلاب اسلامی در قالب متن در تمام بخش‌های رادیو پیام  به‌صورت زنده پخش می‌شود.

در برنامه «آوای انقلاب» با حضور کارشناس موسیقی، ترانه‌هاو سرودهای انقلابی با معرفی و صدای عوامل و سازندگان آن اثر به روی آنتن می‌رود.

گفتنی است رادیو نمای رادیو پیام و آوا، با پویش ملی «اینجا ایران است» تصاویر ارسالی مخاطبان از سراسر ایران اسلامی‌با موضوع پیروزی انقلاب اسلامی و دستاوردهای انقلاب اسلامی در چهل و یک سال در بخش‌های مختلف را با نام و تصویر ارسال‌کنندگان به نمایش می‌گذارد.

گفتنی است رادیو پیام علاوه بر تولید و پخش ویژه برنامه‌ها در دهه فجر، با مطالب مرتبط با این ایام در کلام امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری، بعد تاریخی به ثمررسیدن انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن ماه، نقش انقلاب اسلامی در تاریخ جهان، دیدگاه اندیشمندان درباره انقلاب اسلامی و عوامل پیروزی انقلاب اسلامی، در فواصل پخش مخاطبان راهمراهی می‌کند.

همچنین در این ایام با ارتباط تلفنی با مسئولان دستگاه‌های اجرایی در سراسر کشور، برنامه‌ها و جشن‌های مردمی اطلاع‌رسانی و دستاوردهای انقلاب اسلامی در اقصی نقاط ایران اسلامی‌ معرفی می‌شود.

امتیاز شما