امروز پنج شنبه  ۳۰ فروردين ۱۴۰۳

تولید برنامه‌ای با حضور و مشارکت نوجوانان در شبکه امید

مشاهده ۶۶۲
۱۳۹۸/۱۱/۲۸- ۱۲:۳۹

انتخاب صحیح، ادامه تحصیل، کاهش کاستی‌ها و از بین بردن نقاط ضعف مانند رفع خودکم‌بینی، افزایش توانایی‌‌ها از اهداف برنامه «حرکت»تولید مشترک شبکه امید و شبکه استانی خراسان رضوی است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی؛ این برنامه به موضوعات روز و مبتلا به و ارائه راه‌کارهای مناسب می‌پردازد.
حسین لطفی‎نیک تهیه‎کننده «حرکت» درباره روند تولید این برنامه گفت: برنامه «حرکت» محصول مشترک شبکه امید و شبکه استانی خراسان رضوی است، که در سه فصل از شبکه خراسان پخش شد و فصل جدید آن با همکاری شبکه امید و شبکه استانی خراسان رضوی در حال تولید و پخش است.
وی افزود: فصل جدیدی که از شبکه امید پخش می‌شود درباره موضوع «موفقیت» است، ما موضوعاتی پیدا کردیم که در حوزه نوجوانان ایجاد انگیزه کند مانند موفقیت در تحصیل، هنر و ورزش از این رو فضای کلی برنامه را حول این محورها ترسیم کرده‎ایم.
او درباره بخش‎های مختلف این برنامه ادامه داد: این برنامه با جذابیت ساختاری و ارائه بخش‎هایی شاد و متنوع مانند نمایش، طنز و پلاتوی مجری و گفت‎وگو نوجوان موفق، لحظاتی خوشی برای بینندگان رقم می‎زند.
لطفی نیک با اعلام اینکه میهمانان ما نوجوانانی هستند که در سطح کشور و یا حتی جهانی حائز مقام در حوزه‌های مختلف شده‎اند و از روند موفقیت خود می‌گویند گفت:  این برنامه با حضور و مشارکت نوجوانان تولید می‌شود.
وی افزود: در فصل‌های گذشته که این برنامه از مرکز خراسان رضوی پخش می‌شد از طریق فضای مجازی با مخاطبانمان ارتباط برقرار می‌شد و در این فصل هم به همین گونه است، اما چون این برنامه در مشهد تولید می‌شود عوامل برنامه توانسته‎اند ارتباط خوبی با نوجوانان و خانواده‌های آن‎‏ها در استان برقرار کنند و از طریق صفحات برنامه در فضای مجازی شاهد بازخوردهای خوبی شوند.
لطفی نیک اظهار داشت: تاکنون بیش از 300 نفر از نوجوانان در این برنامه حضور داشته‎اند برای فصل بعدی هم طرح برنامه را به شبکه استانی خراسان رضوی و شبکه امید ارائه داده‎ایم و در صورت تأیید، تولید برنامه را شروع می‎کنیم.

برنامه «حرکت» روزهای یکشنبه ساعت 16 از شبکه امید پخش می‌شود.

امتیاز شما