امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

تشکر نماینده ولی فقیه در استان سمنان از رسانه ملی

مشاهده ۸۷۶
۱۳۹۸/۱۲/۰۶- ۱۹:۴۹

آیت‎الله سید محمد شاهچراغی امام جمعه سمنان و نماینده محترم ولی فقیه در استان از حجت الاسلام‎والمسلمین دکتر مصطفی توکلیان مدیرکل صداوسیمای مرکز سمنان تشکر کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، آیت‎الله سید محمد شاهچراغی امام جمعه سمنان و نماینده محترم ولی فقیه در استان با اهداء سپاس‎نامه‎ای به حجت‎الاسلام‎والمسلمین دکتر مصطفی توکلیان مدیرکل صداوسیمای مرکز سمنان از وی و همکاران این مرکز بابت تلاش و همتشان در پوشش مطلوب رسانه‎ای، راهپیمایی یوم الله 22 بهمن و انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تشکر و قدردانی کرد.
در قسمتی از این سپاس نامه آمده است:
در این  ایام  پر شکوه، جای جای استان  سمنان همچون سایر نقاط کشور به تجلی‎گاه حماسه حضور مردم آگاه و فهیم مبدل شد و مردم انقلابی و همیشه سربلند استان به پاسداشت چهل‎ویکمین سالگرد انقلاب اسلامی در شکوه  اتحاد و اقتدار ملی، در صفوفی به هم پیوسته با گام‎هایی استوار و قلب‎هایی مملو از عشق به انقلاب اسلامی، حماسه‎ای دیگر آفریدند.
بدین‎وسیله بر خود لازم می دانم از زحمات جنابعالی و  کلیه  معاونان، مدیران و تمامی عزیزانی که در پوشش مطلوب رسانه‎ای راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن و همچنین حضور چشمگیر مردم بصیر استان در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تلاش کرده‎اند تشکر کنم.     

امتیاز شما