امروز پنج شنبه  ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳

نگاهی به شیوع کرونا و چالش آن در آمریکا به روایت پرس تی وی

مشاهده ۵۶۵
۱۳۹۸/۱۲/۱۷- ۱۲:۰۴

موضوع برنامه این هفته «ما مردم» به نقد و بررسی شیوع کرونا در آمریکا و چالش‎های مرتبط با آن اختصاص دارد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، این برنامه با نگاهی به واکنش‌های متفاوت دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا درخصوص ظهور کرونا در این کشور به گفت‎وگو درباره ادعاهای او درخصوص سوءاستفاده نامزدهای حزب دموکرات از ویروس کرونا برای پیروزی در انتخابات پیش رو می‌پردازد.
در ادامه این برنامه ضمن واکاوی سخنان ترامپ در زمینه اطلاع‎رسانی رسانه‌ها از شیوع و گسترش کرونا در آمریکا، نگرانی‌های ترامپ از این مسئله و اقدامات دولت وی برای مقابله با این ویروس مرگبار به بحث و تبادل‎نظر گذاشته می‎شود.
این برنامه همچنین به مرور وضعیت سلامتی مردم آمریکا و آسیب‎پذیر بودن آن‎ها در برابر این ویروس می‎پردازد و آمادگی نظام سلامت آمریکا برای مقابله با این ویروس را بررسی می‎کند.
بخش دوم این برنامه نیز به بحث درخصوص برگزاری کنفرانس سالانه آیپک و اهداف برگزاری آن اختصاص دارد.
از جمله محورهای بررسی در این زمینه می‎توان به واکاوی علل تحریم این کنفرانس به‎کمک برخی از چهره‌های سرشناس همچون برنی سندرز، بررسی سخنان نتانیاهو در این کنفرانس و علل برگزاری کنفرانس آیپک در این برهه حساس از زمان اشاره کرد.
«ما مردم» به تهیه‎کنندگی عاطفه سادات دربندی شنبه 17 اسفند ساعت 20 به وقت تهران به مدت 25 دقیقه از شبکه پرس تی وی پخش می‌شود. تکرار این برنامه دوشنبه ساعت 23 بامداد، 7 و 18 و سه‎شنبه ساعت 3 روی آنتن می‎رود.

امتیاز شما