امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

بهار بارون در نوروز در اترک دیدنی شد

مشاهده ۱۰۶۲
۱۳۹۸/۱۲/۲۴- ۱۲:۳۶

صداوسیمای خراسان شمالی به مناسبت تحویل سال نو و فرا رسیدن بهار، ویژه برنامه‌های مختلفی را برای مخاطبانش تدارک دیده است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، شبکه اترک با برنامه‌های «اینجا بهار است» ، «سلام بهار»، «بهار بارون» و «بهاری شو» مهمان خانه‌های گرم اهالی خراسان شمالی می‌شود.

 «اینجا بهار است» عنوان ویژه برنامه تحویل سال سیمای اترک است که با هدف ایجاد لحظاتی شاد و مفرح، در ساعات پایانی سال ۹۷ وی آنتن می‌رود. این برنامه سعی می‌کند با نمایش طنز صبر‌خان با حال و هوای نوروزی، دوربین مخفی، کارشناس مذهبی، نمایش، گزارش از خانه سالمندان، ارتباط با پلیس راه، پیام‌های سلامت،  مرزبانان غیور و ... لحظات به یاد ماندنی را فراهم کند. این برنامه به تهیه‌کنندگی رسول فرحبخش ساعت 5 صبح روز اول فروردین سال 99 به مدت 4 ساعت از سیمای اترک به صورت زنده روی آنتن می‌رود.

همچنین برنامه«اینجا بهار است» در نوروز هر شب ساعت 21 ، با هدف ایجاد فضای شاد و بهاری همراه بینندگان است. مهمان، موسیقی‌های محلی و پاپ ، آشنایی با نخبگان و هنرمندان ، سلامت باشیم و ... از بخش‌های برنامه است.

صدای اترک نیز با برنامه‌های «سلام بهار» ، «بهار بارون» و «بهاری شو» شنوندگان را همراهی می‌کند.

«سلام بهار»  ویژه برنامه تحویل‌سال صدای اترک است که با هدف ایجاد فضای شاد و مفرح، همراه با معنویت و همدلی در لحظات تحویل سال شنیده می‌شود. با توجه به هم‌زمانی اول فروردین و شهادت امام موسی کاظم (ع)، آیتم هایی متناسب با فضای معنوی این روز نیز در برنامه طراحی شده است. پیام هواشناسی ، پلیس راه ، کارشناس مذهبی ، آرزوی سلامتی با گویش های متفاوت مردم ، شعار سال ، معرفی آداب و رسوم محلی مردم خراسان شمالی ، بیانات مقام معظم رهبری ، بسته سال تحویل، ارتباط تلفنی با قم و مشهد و...  از بخش های برنامه است. برنامه «سلام بهار » به تهیه‌کنندگی سمانه سفیدگر از ساعت 6 صبح روز اول فروردین به مدت 2 ساعت به صورت زنده از صدای اترک پخش می‌شود.

ویژه‌برنامه رادیویی«بهار بارون» نیز با آیتم‌های هواشناسی و پلیس راه، گزارش، بخش‌های متعدد کارشناسی، پخش موسیقی‌ ، مسابقه ، مشاهیر استان ، آداب و رسوم نوروز در استان و ... روی آنتن می‌رود. این برنامه در ایام نوروز هر روز ساعت 9 به مدت 2 ساعت از صدای اترک به صورت زنده پخش می‌شود.

همچنین برنامه رادیویی«بهاری شو» نیز با بخش‌های نمایش، لطیفه، شوخی با موسیقی‌ها، یادی از قدیما، بازی‌های خانگی و سرگرمی و... فضایی شاد را برای شنوندگان فراهم می‌کند. گزارش،  ارتباط با پلیس راه ، ارتباط با هواشناسی، پیام های سلامت ، معرفی فرهنگ، آداب و رسوم نوروزی مردم استان و مسابقه از دیگر بخش های برنامه است. این برنامه هر روز از ساعت 17 به مدت 2 ساعت از صدای اترک به طور زنده با شنوندگان همراه است.

 

امتیاز شما