امروز جمعه  ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
موج اف‌ام، ردیف هشتادوهشت
موج اف‌ام، ردیف هشتادوهشت

رادیوجوان را بشنوید تا کرونا را شکست دهید!/+صوت

مشاهده ۱۰۸۹
۱۳۹۸/۱۲/۲۴- ۱۴:۳۲
تعداد بازدید:1089

شبکه رادیویی جوان با تدارک برنام‌های ویژه به جنگ کرونا می‌رود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی؛ با توجه به شرایط موجود در کشور و شیوع ویروس کرونا، بهترین راه برای سلامتی و شکست این ویروس، ماندن در خانه و دوری از تجمعات و دورهمی‌هاست. از این رو رادیو جوان برنامه‌های متنوعی برای تلطیف حال وهوای شنوندگان، در این ایام پخش می‌کند.

شنونده‌های رادیو جوان «شیرینی خونگی» درست می‌کنند!

برنامه‌ی زنده «شیرینی خونگی» با هدف ایجاد سرگرمی‌برای کسانی که در خانه مانده‌اند، هر روز از ساعت 10 صبح به مدت یک ساعت، با همکاری و همراهی مخاطبان و شنونده‌های رادیوجوان به روی آنتن می‌رود

در این برنامه، شنونده‌ها از اتفاقات و تجربه‌های در خانه ماندن و گفتگو با اعضای خانواده‌شان و کارهایی که انجام می‌دهند، عکس و فیلم می‌گیرند تا در «لیگ بازی‌های خانگی» شرکت داده‌شوند.

یکی دیگر از قسمت‌های جذاب برنامه «خرده جنایت‌های خانوادگی» است که به شما پیشنهاد می‌کنیم این بخش را حتما بشنوید و حسابی از ته دل بخندید!

جُنگ شادی و خنده در رادیوجوان!

برنامه‌ی زنده «هیچ جا خونه آدم نمی‌شه» هر شب ساعت 19 تا 21 به روی آنتن می‌رود تا در کنار رادیوجوان و خانواده، گل بگویید و گل بشنوید!

«راهکار»، برنامه‌ای طنز که به حواشی ایجاد شده با شیوع کرونا ویروس می‌پردازد، را صبح‌ها ساعت 10:30 بشنوید!

خبرهای لحظه به لحظه را از رادیوجوان پیگیری کنید!

«جوان ایرانی سلام» منبع موثق خبرهای کرونایی است زیرا هر روز صبح به صورت زنده با «ستاد مقابله با ویروس کرونا» به صورت تلفنی گفتگو می‌کند تا تازه‌ترین خبرها را به گوش شنوندگان رادیوجوان برساند.

 رادیو جوان به سلامت شما اهمیت می دهد!

«اینجا شب نیست» یک مجله رادیویی که هر شب ساعت 12 به صورت زنده با کارشناسان حوزه سلامت گفتگو می‌کند؛ بیدار بمانید و برنامه را گوش کنید تا از خطر کرونا در امان بمانید!

ویژه برنامه «دال» نیز حوالی ساعت 13:00 به شما یاد می‌دهد که چگونه در برابر کرونا ویروس از خود محافظت کنید.

برنامه «نبض» هر شب (به جز 5شنبه و جمعه) ساعت 21:30 درباره راه‌های پیشگیری و جلوگیری از شیوع کرونا اطلاع رسانی می‌کند.

اگر عصرها شنونده رادیو هستید، نگران نباشید!

توصیه‌های پزشکی «خط آزاد» را جدی بگیرید تا کرونا نگیرید!

مجله عصرگاهی«خط آزاد» رادیوجوان، شنبه تا چهارشنبه ساعت 17:00 به شما رادیوجوانی‌ها تقدیم می‌شود.

کاوشگری به سبک رادیو جوان!

رادیوجوان همیشه با «کاوشگر» خود به دنیای ناشناخته‌ها سفر می‌کند؛ اگر علاقه دارید درباره پیشرفت‌های دارویی در زمینه درمان کرونا ویروس بیشتر بدانید، با کاوشگر رادیو جوان همراه شوید.

کرونا و برنامه‌هایی که لغو شد!

اگر ورزش‌کار هستید یا خبرهای مسابقات و لیگ‌های ورزشی را پیگیری می‌کنید، پیشنهاد می‌کنیم «و اما ورزش» را 11:00 صبحِ شنبه تا چهارشنبه بشنوید!

«عصر من» رادیوجوان نیز درباره تاثیر شیوع کرونا بر برنامه‌های هنری و فرهنگی مثل تعطیلی سینماها، تولید فیلم‌ها و سریال‌ها و... با شما صحبت می‌کند.

«جوان گشت» در این روزها با داغ کردن هشتگ «در خانه بمانیم» و «سفر نرویم» از مردم خواسته است که برای شکست کرونا در خانه بمانند تا با همدلی با کرونا خداحافظی کنیم.

این برنامه پنج‌شنبه و جمعه هر هفته ساعت 06:40 تا 08:00 صبح از ایستگاه رادیویی جوان به روی آنتن می‌رود.

 خلاصه، «رادیوجوان» در کنار شماست تا لحظه‌های خوب در خانه ماندن را عالی تر کنید!

علاقمندان می‌توانند از طریق شماره تماس 22040000 و 22050952 ، سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰881 و وب سایت رادیوجوان به نشانی www.radiojavan.ir  با این برنامه‌ها در ارتباط باشند.

پادکست «خرده جنایت‌های خانوادگی» را بشنوید !

 

صوت‌ها

امتیاز شما