امروز يك شنبه  ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳

تلاش ها برای مهار کرونا در ایران مهم‎ترین هشتگ برنامه «هاشتاغ» العالم

مشاهده ۳۰۸
۱۳۹۸/۱۲/۲۴- ۱۴:۵۱

مبارزه همه‎جانبه برای از بین بردن کرونا در ایران و تلاش مسئولان در این زمینه، همچنین هشتگ‎های پربازدید شبکه‌های اجتماعی دنیای عرب، در برنامه «هاشتاغ» شبکه العالم بررسی می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در برنامه امروز «هاشتاغ» تلاش همه‎جانبه برای مبارزه با کرونا در ایران، شکنجه دستگیر شدگان در عربستان و تحولات عراق بررسی می‎شود. در این برنامه بدان اشاره می‌شود که حصه الماضی فعال حقوقی سعودی و پژوهشگر سازمان حمایت از حقوق بشر «القسط» از شکنجه شدن دو شاهزاده؛ احمد بن عبدالعزیز برادر ملک سلمان ومحمد بن نایف ولی عهد پیشین که هفته پیش بازداشت شدند، خبر داده است. بیانیه وزارت خارجه عراق در انتقاد از اقدام خصمانه و نقض حاکمیت نیروهای آمریکایی در بمباران مقر نیروهای دولتی عراق و اعلام تصمیمات این کشور برای شکایت از آمریکا به شورای امنیت سازمان ملل متحد، موضوعی دیگر است که واکنش ها را در شبکه‌های اجتماعی دنیای عرب در این خصوص برانگیخته است و برنامه بر آن‎ها تمرکز می‎کند.
«هاشتاغ» به تهیه‎کنندگی و کارگردانی محمد معین مقامی و اجرای محمد العامری امشب 24 اسفند ماه ساعت 22:15 به وقت تهران، از آنتن شبکه العالم پخش می‎شود.

امتیاز شما