امروز پنج شنبه  ۹ فروردين ۱۴۰۳

امید نوروزی شد/ آموزش چند سرگرمی خانگی برای عید نوجوانان

مشاهده ۹۴۴
۱۳۹۸/۱۲/۲۵- ۱۰:۳۲

همزمان با آغاز سال نو و تعطیلات نوروزی، شبکه‌ امید ویژه برنامه‌های متنوعی را برای مخاطبان خود در نظر گرفته‌است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی ویژه برنامه زنده «فوق العاده» به تهیه کنندگی هومن ستوده و با اجرای رامتین چیت سازان و امیرحسین رنگرز در ایام نوروز از ساعت 20 تا 21 پخش می‌شود. این برنامه با پخش آیتم های مختلف سرگرم کننده از جمله معرفی بازی‌های گروهی و خانوادگی، مشاوره تحصیلی و خانوادگی، آثار ارسالی طنز نوجوانان، خبرهای کوتاه مرتبط با نوجوانان، گزارش های ارسالی نوجوانان از فعالیت های این روزهای خود، آموزش مهارت های کوتاه خانوادگی، ورزش هایی که در خانه می توان انجام داد، معرفی کتاب های ویژه و فیلم و مستند های جذاب و بازی‌های رایانه ای و موبایلی روی آنتن شبکه امید می رود. برنامه زنده «فوق العاده» با همکاری آموزش و پرورش - اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تولید خواهد شد.

برنامه«اولیش باش» به تهیه کنندگی سینا هوشمندی نژاد در 14 قسمت 8 دقیقه ای به گفت‌وگوی طنازانه و هدفمند با چندین نوجوان دختر و پسر درباره موضوعات مهم اجتماعی در ایام عید مثل حفظ محیط زیست، ایمنی سفر، دید و بازدید و... می‌پردازد.

برنامه «شیربی بیان«»به تهیه کنندگی محمد خانلری در 14 قسمت 13 دقیقه ای با هدف واکاوی دوران نوجوانی هنرمندان و چهره‌های موفق و استفاده از تجربیات آن‌ها با ایشان به گفت‌وگو می‌پردازد.

برنامه «رسانش» که امسال به طور روتین یکشنبه هر هفته مهمان مخاطبان شبکه امید بود، در ایام نوروز در 14 قسمت 42 دقیقه ای تقدیم بینندگان می‌شود. این برنامه به تهیه کنندگی محمودرضا منتظری و با اجرای سینا هوشندی نژاد به نقد و بررسی جدیدترین فیلم های سینمایی جهان با پخش پشت صحنه و بخشهایی از فیلم همراه با آموزش نکات مهم فیلمسازی می‌پردازد.

بازی ویزیون شبکه امید گلچینی از قسمتهای جذاب برنامه بازیویزیون را که سال 98 پخش شد در 14 قسمت 42 دقیقه ای روی آنتن خواهد برد. اجرای این برنامه را علیرضا خنجری و تهیه کنندگی آن را سید مهدی حسینی به عهده دارد. فیلم های سینمایی این شبکه در حوزه تامین با پخش برترین فیلم‌ و انیمیشن‌های سینمایی مختلف حوزه نوجوان اوقات خوشی را در ایام نوروز برای نوجوانان رقم خواهد زد. این فیلم ها در قالب برنامه رسانش با پخش قسمت های تولیدی معرفی ابتدایی و تحلیل پایانی پخش خواهند شد. تهیه کنندگی برنامه رسانش به عهده محسن عامری است. مستندهای نوروزی از دیگر تدارکات این شبکه است که شامل تازه‌ترین مستند‌های دیدنی و جذاب از سراسر جهان شده و به مدت 14 روز در جدول پخش نوروزی شبکه امید قرارگرفته است.

امتیاز شما