امروز شنبه  ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

رادیو فرهنگ در جشن میلاد منجی بشریت

مشاهده ۲۱۸
۱۳۹۹/۰۱/۲۰- ۱۱:۴۳

همزمان با میلاد منجی بشریت امام زمان(عج)، شبکه‌ رادیویی فرهنگ با برنامه‌های متنوعی این مناسبت را جشن می‌گیرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، ویژه‌برنامه«چشم امید» روز نیمه شعبان ساعت 15:30 از رادیو فرهنگ پخش می‌شود. در این برنامه میثم مطیعی، ذاکر اهل بیت علهیم‌السلام، بحر طویل داستان ولادت امام زمان(عج) را می‌خواند. همچنین در این برنامه نمایشی با موضوع تشرفات و ره یافتگان به دیدار امام عصر (عج) تدارک دیده شده است.

«بهار نشین»، «هفت کوچه» و «بهار را ورق بزن» از دیگر برنامه‌های رادیو فرهنگ هستند که رنگ و بوی مهدوی گرفته و با موضوع انتظار به استقبال این روز با شکوه می‌روند. در برنامه «بهار را ورق بزن» 20 فروردین ساعت 20 کتابی با موضوع مهدویت معرفی می‌شود.

همچنین برنامه«تاریکخانه» چهارشنبه 20 فروردین ساعت 23 با بررسی سینمای‌ هالیوود و موعود و منجی در نگاه غرب پخش می‌شود و مهدویت در ادب فارسی نیز با برنامه «حماس جاویدان» در بحثی کارشناسی ساعت 23:30 تقدیم شنوندگان می‌شود.

«شمیم انتظار» دیگر برنامه رادیو فرهنگ است که با محور شعر و موسیقی مهدوی ویژه ولادت حضرت ولی عصر(عج)21 فروردین ساعت 8:30 به مدت 30 دقیقه پخش می‌شود. در این برنامه علاوه بر خوانش اشعار مهدوی و انتظار موعود، ترانه‌هایی که با این مضمون خوانده شده اند، تقدیم مخاطبان می‌شود.

امتیاز شما