امروز جمعه  ۳۱ فروردين ۱۴۰۳

بخش «خبر خوب» در رادیو پیام

مشاهده ۱۶۸۸
۱۳۹۹/۰۱/۲۳- ۰۹:۵۳

مدیر شبکه رادیویی پیام گفت: برای حفظ شادابی و تقویت روحیه هموطنانمان در روزهای کرونایی، بخش «خبر خوب» به اخبار رادیو پیام اضافه شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، شهرام ملازاده، مدیر رادیو پیام گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و آثار اقتصادی شیوع این ویروس بر کسب‌وکارها و فعالیت‌های اقتصادی در کشور و اخلال در روند عادی زندگی هموطنان، برای حفظ شادابی و تقویت روحیه امید در جامعه نیاز به تزریق اخبار خوب، مثبت، خوشایند و امیدوار کننده در بخش‌ها و حوزه‌های مختلف ضروری به نظر می‌رسید.

وی افزود: با برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده در شبکه رادیویی پیام، برنامه‌ای با عنوان «خبرخوب- روزخوب» طراحی شد. در این برنامه خبرهای خوب، مثبت و دلگرم‌کننده را هر روز توسط بالاترین مقام اجرایی وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی کشور ، ساعت 10:55 به اطلاع هموطنان در سراسر کشور می‌رسانیم. به‌عنوان مثال در حال حاضر این اخبار هر روز توسط دکتر جمالی‌نژاد، معاون عمرانی وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور به اطلاع عموم می‌‌رسد.

ملازاده در پایان گفت: رادیو پیام برای تقویت روحیه امید در جامعه، ضمن تولید و پخش برنامه‌های متنوع، شاد و جذاب، آمادگی لازم برای انعکاس خبرهای خوب و امیدوار کننده در بخش های مختلف را دارد. مسئولان محترم لشکری و کشوری می‌توانند آخرین دستاوردها و اقدامات خود را در زمینه خدمت رسانی به هموطنان از طریق رادیو پیام اطلاع‌رسانی کنند.

امتیاز شما