امروز دوشنبه  ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
رئیس جمعیت هلال احمر میهمان «من طهران» شبکه العالم؛
رئیس جمعیت هلال احمر میهمان «من طهران» شبکه العالم؛

اقدامات جهادگرانه هلال احمر در مبارزه با کرونا

مشاهده ۵۷۸
۱۳۹۹/۰۱/۲۴- ۱۴:۲۳
تعداد بازدید:578

رئیس جمعیت هلال احمر کشور با حضور در برنامه «من طهران»، گزارشی از عملکرد نیروهای هلال احمر در مبارزه با کرونا به مخاطبان عرب زبان شبکه العالم ارائه می‌کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برنامه «من طهران» با دعوت از کریم همتی رئیس جمعیت هلال احمر کشور به ارائه گزارش عملکرد این نهاد در بحران شیوع بیماری کرونا می‌پردازد.
سطح آمادگی هلال احمر در ابتدای شیوع کوئید 19 در کشور و اقدامات جمعیت هلال احمر در کمک به کشورهای دیگر مبتلا، از سوالاتی است که در این برنامه مطرح می‎شود.
همتی در خصوص علت ممانعت از ورود پزشکان بدون مرز به کشور توضیحاتی ارائه و بیان می‎کند که این اقدام به علت عدم نیاز به خدمات پزشکی برای هموطنان ایرانی صورت گرفته و هم اکنون پزشکان بدون مرز در استان خراسان، خدماتی به اتباع ارائه می‌کنند.
اشاره به حرکت جهادی نیروهای این نهاد با حضور در عوارضی‌ها و جاده‌های بین شهری، فعالیت در فضای مجازی از طریق تهیه و پخش فایل‎های صوتی و تصویری آموزشی برای مقابله با کرونا به زبان‌های کردی، ترکی، عربی و بلوچی و گزارش فعالیت هلال احمر در سیل اخیر سیستان و بلوچستان از دیگر موضوعات ارائه شده در این برنامه است.
«من طهران» با تهیه کنندگی و کارگردانی مهدی فولادیان و اجرای سمیر شوهانی، امشب 24 فروردین ساعت 21 به وقت تهران از  شبکه العالم پخش می‎شود.

امتیاز شما