امروز دوشنبه  ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳

پویش ایران جغرافیای مهربانی در رادیو فرهنگ

مشاهده ۶۱۵
۱۳۹۹/۰۱/۳۰- ۱۱:۰۹

رادیو فرهنگ از آغاز سال جدید با «ایران جغرافیای مهربانی» همراه مردم شریف کشورمان در قطع زنجیره شیوع کرونا بوده است و حالا در بخشی دیگر از این پویش از شنوندگان برای همراهی بیشتر دعوت می‌کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، رادیو فرهنگ در برنامه «ایران جغرافیای مهربانی»، که نوروز امسال با محور تمرین با هم بودن برای رفع مشکلات در کنار مردم بود، حالا از شنوندگان دعوت می‌کند تا خبرنگاران قرارگاه‌های جهادی خود باشند.
بنابر نیاز جامعه با شیوع کرونا و اهمیت توجه به حقوق فردی و اجتماعی، بسیاری از گروه‌های مردمی در قالب خدمت رسانی در بخش‌های مختلف شکل گرفتند که رادیو فرهنگ برای قدردانی از فعالیت‌های این گروه‌ها و توجه به نرمش مومنانه در آستانه ماه مبارک رمضان تلاش دارد در انعکاس رویدادهای این قرارگاه‌ها با مردم همراه شود.
علاقه‌مندان می‌توانند فایل‌های صوتی و تصویری خود از فعالیت‌های این قرارگاه‌های جهادی را برای حضور در این پویش با عنوان«هر کجای ایران هستید خبرنگار مهربانی‌ها باشید» به شماره 09108920604 و یا نشانی این شبکه در پیام رسان سروش@radiofarhang ارسال کنند.
گفتنی است تصاویر ارسالی از فعالیت‌های جهادی و خدمات رسانی باید به صورت افقی ضبط شده باشد و این تصاویر در رادیو نما و همچنین پایگاه اطلاع‌رسانی رادیو فرهنگ قرار داده می‌شود و در برنامه «ایران جغرافیای مهربانی» نیز از روند این فعالیت‌ها صحبت می‌شود.

امتیاز شما