امروز پنج شنبه  ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

هزاران دقیقه هشدار برای پیشگیری از بیماری کوید19

مشاهده ۱۲۴۶
۱۳۹۹/۰۲/۰۲- ۰۹:۰۰

با گذشت 50 روز از شیوع کرونا هشدارهای صداوسیمای مرکز بوشهر از 50 هزار دقیقه گذشت.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، سید حسین ناظر مدیرکل صداوسیمای مرکز بوشهر گفت: از زمان اعلام شیوع شروع کرونا در استان بوشهر، صداوسیمای این مرکز، در دو ماه، بیش از 50 هزار دقیقه برنامه رادیویی، تلویزیونی، خبری و فضای مجازی در گستره استانی، ملی و فراملی تولید و پخش کرده است.
از این میزان برنامه، 26 هزار دقیقه در رادیو و رادیو نما، 18 هزار دقیقه در تلویزیون و سامانه زیرنویس، 6 هزار دقیقه در خبر و فضای مجازی تولید و پخش شده است.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز بوشهر گفت: علاوه بر برنامه‌های عادی، زنده و ضبطی که به موضوع کرونا پرداخته است ویژه برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی با نام «ساعت سلامت» روزانه هر کدام به مدت حدود 45 دقیقه پخش می‎شود و مردم را از فعالیت‎های کادر بهداشت و درمان و همه نیروهای عمل کننده مبارزه با کرونا با روش‎های پیشگیری و مقابله آشنا می‌‎کند.
سید حسین ناظر افزود: حضور فعال در شبکه‌های سراسری و ارتباط زنده خبری، حضور در 30 جلسه استانی مقابله با کرونا، تشکیل 8 جلسه طرح و برنامه و پخش زنده ویژه برنامه تحویل سال برای نشان دادن فعالیت‌های جهادگونه کادر بهداشت و درمان از بیمارستان شهدای خلیج فارس از دیگر برنامه‌های این مرکز بوده است.
او همچنین با اشاره به آثار و تبعات وارده بر اشتغال و کسب درآمد ناشی از ویروس کرونا و تعطیلی کسب و کار و ضرورت رسیدگی به امور معیشتی مردم گفت: انعکاس رسانه‎ای رزمایش مواسات و همدلی و اتحاد ملی برای حل مشکلات روزمره زندگی از اولویت‎های این مرکز است.

امتیاز شما