امروز سه شنبه  ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳

شبکه قرآن و معارف سیما و دارالقرآن،همگام در مسیر تولید آثار قرآنی ومعارفی

مشاهده ۸۲۲
۱۳۹۹/۰۲/۰۲- ۱۴:۵۱

شبکه قرآن و معارف سیما و دارالقرآن سازمان تبلیغات اسلامی، هم‎ افزایی جدی و موثر در حوزه تولیدات ماه مبارک رمضان خواهند داشت.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در دیدار حجت‎ الاسلام‎ و المسلمین مهدی اخوان مدیر دارالقرآن سازمان تبلیغات با جواد شیخ اکبری مدیر شبکه قرآن و معارف سیما بر ضرورت تولید آثار تلویزیونی فاخر قرآنی تاکید شد.
 اخوان در این دیدار گفت: موسسات قرآنی سراسر کشور در ماه مبارک رمضان با شرکت در رزمایش همدلی، کمک‎های مومنانه‌ مردمی را برای بیماران کرونایی که در این اتفاق آسیب دیده ‎اند ارسال می‌کنند.
در ادامه، شیخ اکبری با بیان نکاتی درخصوص برنامه‌های شبکه قرآن و معارف سیما، از آمادگی این شبکه برای پوشش کامل فعالیت‎ های جهادی موسسات قرآنی در ماه مبارک رمضان خبر داد.
وی تاکید کرد: امسال با توجه به شیوع بیماری کرونا و ضرورت رعایت فاصله گذاری اجتماعی، جلسات قرآن برگزار نمی‌شود، از این رو شبکه قرآن و معارف سیما برنامه «اقرا» را با شعار «هر خانه، یک جلسه»، با پخش زنده و ارتباط با جلسات خانگی برگزار می‌کند.
مدیر شبکه قرآن و معارف سیما از هماهنگی بین این شبکه و دارالقرآن سازمان تبلیغات اسلامی‌ برای ساخت ویژه برنامه سحرگاهی با عنوان «‎مهمان خدا» در ماه مبارک رمضان با موضوع استقامت در قرآن و میان برنامه‌های کوتاه معارفی با رویکرد قرآنی خبر داد.

امتیاز شما