امروز جمعه  ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

شبهای رمضانی و گنج زیرخاکی شبکه یک

مشاهده ۴۶۹
۱۳۹۹/۰۲/۰۶- ۱۰:۳۰

سریال «زیر خاکی» از امشب با طنزی شیرین کام مهمانان ماه خدا را شیرین می‌کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، بهرنگ ملک‌محمدی مدیر گروه فیلم و سریال مرکز سیمافیلم با تأیید این خبر گفت: مجموعه تلویزیونی «زیرخاکی» با زبان شیرین طنز، یکی از آثارقابل توجه در حوزه تاریخ معاصر و انقلاب خواهد بود. وی افزود: این مجموعه به نقد دوره پهلوی و ساواک با لحنی مفرح می‌پردازد و حتماً توان جذب مخاطب را دارد و می‌تواند در ایام کرونایی شب‌های ماه مبارک رمضان لحظات مفرح و شادی را برای مردم فراهم کند..

ملک محمدی تأکید کرد: با در نظر گرفتن شرایط و بررسی‌های کارشناسی و تصمیم جامع سازمانی که نتیجه تایید مسئولان ارشد سازمان است، همچنان تصمیم بر پخش سریال همزمان با اولین روز ماه مبارک رمضان (شنبه 6 اردیبهشت) است و ان‌شاءالله هر شب سریال «زیر خاکی» مهمان خانه‌های مردم از شبکه یک سیما خواهد بود.

نقش اول مرد سریال زیرخاکی به عهده پژمان جمشیدی و نقش اول زن را ژاله صامتی عهده‌دار است و هادی حجازی‌فر، نادر فلاح، امید روحانی، ایرج سنجری، اصغر نقی‌زاده و.‌.. نیز در این سریال ایفای نقش می‌کنند.

«زیرخاکی» از آثاری است که سعی دارد بخشی از فرآیندهای اجتماعی کشور را با نگاهی متفاوت روایت کند. داستان سریال درباره مردی است که به دنبال «زیرخاکی» است و برای یافتن گنج درگیر ماجراهایی می‌شود.

«زیرخاکی» از تولیدات گروه فیلم و سریال سیمافیلم به شمار می‌آید.

امتیاز شما