امروز جمعه  ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جهش تولید، ادامه مسیر رونق تولید است/ برجسته سازی ظرفیت‌های داخلی در اولویت برنامه سازی صدا و سیمای
جهش تولید، ادامه مسیر رونق تولید است/ برجسته سازی ظرفیت‌های داخلی در اولویت برنامه سازی صدا و سیمای

برجسته سازی ظرفیت‌های داخلی در اولویت برنامه سازی صداو یمای خوزستان

مشاهده ۸۷۷
۱۳۹۹/۰۲/۰۶- ۱۲:۵۲
تعداد بازدید:877

مدیرکل صداو سیمای خوزستان در دیدار با مدیر سازمان مدیریت صنعتی این استان نامگذاری جهش تولید را ادامه مسیر رونق تولید دانست و برجسته سازی ظرفیت‌های داخلی را از اولویت برنامه سازی رسانه استانی برشمرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در این نشست مدیرکل مرکز خوزستان با تاکید بر تحقق فرمایش رهبر معظم انقلاب درباره جهش تولید و نامگذاری سال ۹۹ افزود: نامگذاری یک دهه اخیر سال ها توسط رهبر انقلاب اسلامی حاکی از اهمیت حوزه اقتصاد و نیز تولید به عنوان موتور محرکه اقتصاد کشور است.

رحیمی همچنین با بیان اینکه برخی از راهکارهای عملیاتی برای تحقق شعار «جهش تولید» در حوزه‌های صدا، سیما، فضای مجازی، خبر و پژوهش شبکه استانی مرکز خوزستان در حال انجام اسنت، یادآور شد: پرهیز از شعار زدگی در تحقق شعار سال و تاکید بر عملیاتی کردن جهش تولید یکی از اصول اساسی است.

مدیر کل صدا و سیمای خوزستان همچنین گفت: نامگذاری سال ۹۹ به عنوان سال جهش تولید نشان از این دارد که همچنان اولویت اصلی کشور اقتصادی است و حتی در قضیه کرونا هم نشان داده شد که افزایش توان تولید داخلی می تواند در مدیریت بحران‌ها نقش تعیین کننده ای داشته باشد.

مدیر سازمان مدیریت صنعتی خوزستان هم در این دیدار گفت: برای تحقق جهش تولید حتمن می‌بایست جامعه هدف خودرا در تبیین، تغییر نگرش و رفتار به چند گروه اعم از مردم، واحد‌های تولیدی،بنگاه‌های اقتصادی و مسئولان دستگاه‌های اجرایی تقسیم کرد و متناسب با هرگروه برنامه‌های خود را تنظیم کنیم.

وی با بیان اینکه می‌بایست مفهوم جهش تولید و اقتصاد مقاومتی را برای عموم جامعه تبیین کنیم، تاکید کرد: می‌بایست منویات و دغدغه‌های مقام معظم رهبری در زمینه اقتصاد کشور و به ویژه نقش پر رنگ تولید در صدا و سیمای خوزستان برای مردم بازگو شود.

مهر علی زاده در ادامه با اشاره به اینکه با تحقق و عملیاتی کردن شعار جهش تولید سطح اشتغال کشور ارتقا می یابد، یادآور شد:  با تحقق این مهم رفاه عمومی مردم، محیط کسب و کار بهبود خواهد یافت و قابلیت ها و ظرفیت های واقعی کشور با اقتصاد بدون نفت محقق می‌شود.

امتیاز شما