امروز پنج شنبه  ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
«هاشتاغ» شبکه العالم می‌پردازد؛
«هاشتاغ» شبکه العالم می‌پردازد؛

واکنش‌ها به توصیه ترامپ درباره خوردن مواد ضدعفونی کننده

مشاهده ۸۰۴
۱۳۹۹/۰۲/۰۹- ۱۳:۱۲
تعداد بازدید:804

بازتاب‌ها به توصیه مرگبار دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا مبنی بر خوردن مواد ضدعفونی کننده، به عنوان پربازدیدترین هشتگ شبکه‌های مجازی دنیای عرب موضوع برنامه امشب «هاشتاغ» است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، واکنش‌ها به توصیه ترامپ درباره خوردن مواد ضدعفونی کننده برای از بین بردن عفونت ناشی از ویروس کرونا در بدن، در برنامه امشب «هاشتاغ» مطرح می‎شود.
در این برنامه بدان اشاره می‎شود که ترامپ اخیراً اعلام کرده بود که برای از بین بردن عفونت ناشی از ویروس کرونا در بدن خود، مواد ضد عفونی را بخورند و یا آن را تزریق کنند! اقدامات امارات در سقطری، هشتگ دیگری است که به آن پرداخته می‌شود. در این برنامه بیان می‎شود که یک مقام دولت مستعفی یمن، امارات را عامل شورش برخی یگان‌های نظامی در استان سقطری در جنوب یمن و عامل کودتا علیه این دولت مستعفی دانسته است.
همچنین اذعان می‌شود یک مقام دولت مستعفی یمن که خواسته نامش فاش نشود در گفت‌وگو با شبکه الجزیره گفته است؛ امارات درصدد بی ثبات کردن سقطری و ایجاد کشمکشی خونبار در این استان هم‎زمان با شورش شورای انتقالی جنوب است.
«هاشتاغ» به تهیه‎کنندگی و کارگردانی محمد معین مقامی و اجرای محمد العامری امشب 8 اردیبهشت، ساعت 23:15 به وقت تهران، از آنتن شبکه العالم پخش می‎شود.

امتیاز شما