امروز يك شنبه  ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳

صنعت شیرآلات در «بازار» هیسپان تی وی

مشاهده ۵۴۹
۱۳۹۹/۰۲/۱۰- ۱۳:۴۶

برنامه «بازار» شبکه اسپانیایی زبان هیسپان تی وی در این قسمت به بررسی صنعت شیرآلات ایران و نقش آن در حمل‌ونقل مسافر و کالا اختصاص دارد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برنامه «بازار» که در هر هفته به‌سراغ یکی از صنایع ایران می‎رود، این هفته در برنامه بازار می‎خواهد مخاطبانش را با صنعت شیرآلات آشنا کند.
در سال‌های اخیر شیرآلات ایرانی به یکی از صنایع پیشرو تبدیل شدند و از نظر کیفیت و طراحی ظاهری پیشرفت فوق‌العاده‌ای داشتند. شاید بتوان با افتخار ادعا کرد که در حال حاضر تعدادی از شیرآلات ایرانی قدرت قابل توجهی در مقایسه با محصولات خارجی دارند. در اطراف منازل ما مهندسی‌های جالبی دیده می‌شوند. ولی متداول‌ترین شیئی که همه با آن اغلب در طی روز در تماس قرار می‎گیریم شیر آب است. فکر کنید در عمرتان چه تعداد شیر آب دیده‎اید. بعضی از این شیرها با یک دستگیره پیچ می‎شوند، شیرهایی هستند که شما برای باز کردنشان یک اهرم را حرکت می‎دهید، شیرهایی هم هستند که شما برای باز کردنشان یک دکمه را فشار می‌دهید و بعضی شیرهایی هم هستند که شما برای باز کردن مجبور نیستید حتی چیزی را لمس کنید! در نیمه دوّم برنامه دیداری از کارخانۀ تولید پالایشگاه‎های متوسط حصار صنعت نیز داریم.
«بازار» تولید شبکه پرس تی وی است و با مجری و زبانگردانی اسپانیایی برای هیسپان تی وی نیز آماده سازی می‌شود. کریستینا لیوا اجرای برنامه «بازار» را بر عهده دارد و پنجشنبه ساعت 5:30 بامداد، شنبه 3:30، 10:05و 14:30 و یکشنبه 8 صبح به وقت تهران به زبان اسپانیایی روی آنتن شبکه اسپانیایی زبان هیسپان تی وی می‌رود.

امتیاز شما